Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 36

      Odp.: Zróbmy coś dla naszej Małgosi Pani Dyrektor Urzedu pracy

      Czy drzwi ZUMu w czasie pandemi były otwarte dla każdego? Jak to było, ktoś pamięta? Dostępd do gabloty z ogłoszeniami był zapewniony każdemu? W 2021 roku zatrudniono w ZUM (Zakład Usług Miejskich) jedną osobę. Z informacji podanych na poniższej stronie wynika, że nie było innych chętnych spełniających wymagania - brak konkurencji. A kto wiedział, że kogoś szukają? Czy oferta pracy została zgłoszona do PUP, a jeśli nie to dlaczego?

      http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/zum/index.php?dzial=modules/art/show_result_db&id=85

      http://web.archive.org/web/20220709083954/http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/zum/index.php?dzial=modules%2Fart%2Fshow_result_db&id=85

      http://zum.ostrowiec.pl/ Nowa strona BIP ZUM - póki co to chyba nie przewiduję się udostępniać informacji o naborze pracowników: https://www.zum-ostrowiec.4bip.pl/index.php?idg=6&id=18&x=100

      ------------------------------------------

      Ogłoszenie o naborze

      Załącznik Nr 7 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w Zakładzie Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Żabia 23

      INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na wolne stanowisko urzędnicze

      W ZAKŁADZIE USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

      UL. ŻABIA 23

      Referent ds. rozliczeń finansowych

      ………………………………………………..……………………………………………….

      nazwa stanowiska pracy

      Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została

      wybrana Pani Joanna Targowska - Majerek zamieszkała w Ostrowcu Świętokrzyskim.

      Uzasadnienie dokonanego wyboru: W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pani Joanna Targowska-Majerek spełnia wszystkie wymagania oraz oczekiwania w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i wiedzy niezbędnej na stanowisku referenta ds. rozliczeń finansowych.

      Dyrektor

      Zakładu Usług Miejskich

      w Ostrowcu Świętokrzyskim

      Łukasz Dybiec

      * niepotrzebne skreślić

      -----------------------------------

      Załącznik Nr 4 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w Zakładzie Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Żabia 23

      LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE W NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE / KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZAKŁADZIE USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIMUL. ŻABIA 23

      Referent ds. rozliczeń fnansowych

      .....................................................................

      nazwa stanowiska pracy

      W wyniku weryfikacji ofert na w/w wolne stanowisko pracy – pod kątem wymogów formalnych, zamieszczonych w ogłoszeniu o naborze - do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowany został jeden kandydat, spełniający w/w wymagania formalne, którzy zostali uszeregowani w następującej kolejności alfabetycznej:

      Lp.

      Imię i nazwisko

      Miejsce zamieszkana

      1. Joanna Targowska-Majerek, Ostrowiec Świętokrzyski

      2.

      3.

      4.

      Z-ca Dyrektora ds. Technicznych

      mgr inż. Dariusz Staruch

      /podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/

      Ostrowiec Św. 16.12.2021 r.

      * niepotrzebne skreślić

      ------------------------------

      Ostrowiec Św., 06.12.2021r.

      DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG MIEJSKICH

      W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

      UL.ŻABIA 23 , 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI

      OGŁASZA NABÓR

      NA STANOWISKO PRACY URZĘDNICZE

      W ZAKŁADZIE USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚW.

      UL. ŻABIA 23

      NAZWA STANOWISKA: REFERENT DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH

      Ogłoszenie o naborze [link]

      Klauzula informacyjna [link]

      --------------------------

      Osoba, która opublikowała informację: Robert Kaniewski

      Data opublikowania w BIP: 2021-08-03 08:39:25

      Data ostatniej zmiany treści informacji: 2021-12-20 12:19:29

      Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Łukasz Dybiec

      Data wytworzenia informacji: 2021-08-03

      Liczba wyświetleń: 764

      Rozwiń rejestr zmian strony

      Strona została zaktualizowana przez Marcin Sztaba o 2021-08-03 11:01:34

      (...)

      Strona została zaktualizowana przez Marcin Sztaba o 2021-08-20 12:20:26

      Strona została zaktualizowana przez Robert Kaniewski o 2021-11-24 11:48:11

      (...)

      Strona została zaktualizowana przez Marcin Sztaba o 2021-12-20 12:19:29

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 40

      Odp.: Zróbmy coś dla naszej Małgosi Pani Dyrektor Urzedu pracy

      Dlaczego w Urzędach Pracy nie uwzględnia się ofert, które lądują w najróżniejszych BIP-ach?

      ---

      ### 1. Wniosek o reformę systemu pośrednictwa pracy (można wysłać do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej)

      Do: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

      Dotyczy: Potrzeby reformy systemu pośrednictwa pracy oraz zwiększenia transparentności naborów na stanowiska publiczne

      Szanowni Państwo,

      Zwracam się z wnioskiem o podjęcie działań mających na celu zreformowanie systemu publicznego pośrednictwa pracy oraz zwiększenie przejrzystości procesów rekrutacyjnych do instytucji publicznych.

      Obecnie wiele stanowisk w administracji publicznej publikowanych jest wyłącznie na portalach takich jak nabory.kprm.gov.pl, z pominięciem urzędów pracy. Tym samym osoby zarejestrowane w powiatowych czy wojewódzkich urzędach pracy – często nieposiadające znajomości ani dostępu do informacji – nie mają realnych szans na aplikowanie na stanowiska stabilne i rozwojowe.

      Wielu obywateli doświadcza wrażenia, że część naborów ma charakter pozorny, a wybrane osoby są znane przed ogłoszeniem konkursu. To osłabia zaufanie do instytucji państwa oraz prowadzi do poczucia niesprawiedliwości społecznej.

      W związku z tym postuluję:

      1. Obowiązkowe publikowanie wszystkich ofert pracy w sektorze publicznym również przez urzędy pracy.

      2. Zwiększenie nadzoru nad transparentnością rekrutacji.

      3. Publiczne raportowanie wyników naborów – kto, z jakim wynikiem, na podstawie jakich kryteriów, został zatrudniony.

      4. Realną kontrolę skuteczności urzędów pracy jako instytucji wspierającej osoby bezrobotne.

      Wierzę, że działania w tym kierunku pozwolą na bardziej sprawiedliwy dostęp do zatrudnienia oraz odbudowę zaufania obywateli do instytucji państwowych.

      Z poważaniem,

      [Twoje imię i nazwisko, opcjonalnie adres lub e-mail]

      ---

      ### 2. Skarga do powiatowego/wojewódzkiego urzędu pracy

      Do: [Nazwa urzędu]

      Dotyczy: Ograniczonego dostępu do ofert pracy w administracji publicznej

      Szanowni Państwo,

      Jako osoba zarejestrowana w urzędzie pracy chciałbym/chciałabym wyrazić swoje zaniepokojenie brakiem dostępu do ofert pracy w instytucjach publicznych (urzędach, ministerstwach, jednostkach samorządu), które często publikowane są wyłącznie na portalach zewnętrznych (np. nabory.kprm.gov.pl), z pominięciem urzędów pracy.

      Zwracam się z pytaniem:

      * Dlaczego urzędy pracy nie oferują dostępu do tych ogłoszeń?

      * Czy podejmują Państwo działania, by zapewnić swoim klientom równe szanse w dostępie do zatrudnienia publicznego?

      * W jaki sposób urząd weryfikuje realną efektywność pośrednictwa?

      Proszę o informację, jakie działania są planowane w celu zwiększenia przejrzystości i zakresu ofert pracy dostępnych przez Państwa instytucję.

      Z poważaniem,

      [Twoje imię i nazwisko, opcjonalnie numer klienta PUP]

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
5 postów w tym wątku zostało wyłączonych z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
FHU MALPOL Halina Michalec
Branża: Nieruchomości
Dodaj firmę