Czy drzwi ZUMu w czasie pandemi były otwarte dla każdego? Jak to było, ktoś pamięta? Dostępd do gabloty z ogłoszeniami był zapewniony każdemu? W 2021 roku zatrudniono w ZUM (Zakład Usług Miejskich) jedną osobę. Z informacji podanych na poniższej stronie wynika, że nie było innych chętnych spełniających wymagania - brak konkurencji. A kto wiedział, że kogoś szukają? Czy oferta pracy została zgłoszona do PUP, a jeśli nie to dlaczego?
http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/zum/index.php?dzial=modules/art/show_result_db&id=85
http://web.archive.org/web/20220709083954/http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/zum/index.php?dzial=modules%2Fart%2Fshow_result_db&id=85
http://zum.ostrowiec.pl/ Nowa strona BIP ZUM - póki co to chyba nie przewiduję się udostępniać informacji o naborze pracowników: https://www.zum-ostrowiec.4bip.pl/index.php?idg=6&id=18&x=100
------------------------------------------
Ogłoszenie o naborze
Załącznik Nr 7 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w Zakładzie Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Żabia 23
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na wolne stanowisko urzędnicze
W ZAKŁADZIE USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
UL. ŻABIA 23
Referent ds. rozliczeń finansowych
………………………………………………..……………………………………………….
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została
wybrana Pani Joanna Targowska - Majerek zamieszkała w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pani Joanna Targowska-Majerek spełnia wszystkie wymagania oraz oczekiwania w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i wiedzy niezbędnej na stanowisku referenta ds. rozliczeń finansowych.
Dyrektor
Zakładu Usług Miejskich
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Łukasz Dybiec
* niepotrzebne skreślić
-----------------------------------
Załącznik Nr 4 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w Zakładzie Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Żabia 23
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE W NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE / KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZAKŁADZIE USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIMUL. ŻABIA 23
Referent ds. rozliczeń fnansowych
.....................................................................
nazwa stanowiska pracy
W wyniku weryfikacji ofert na w/w wolne stanowisko pracy – pod kątem wymogów formalnych, zamieszczonych w ogłoszeniu o naborze - do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowany został jeden kandydat, spełniający w/w wymagania formalne, którzy zostali uszeregowani w następującej kolejności alfabetycznej:
Lp.
Imię i nazwisko
Miejsce zamieszkana
1. Joanna Targowska-Majerek, Ostrowiec Świętokrzyski
2.
3.
4.
Z-ca Dyrektora ds. Technicznych
mgr inż. Dariusz Staruch
/podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Ostrowiec Św. 16.12.2021 r.
* niepotrzebne skreślić
------------------------------
Ostrowiec Św., 06.12.2021r.
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG MIEJSKICH
W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
UL.ŻABIA 23 , 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY URZĘDNICZE
W ZAKŁADZIE USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚW.
UL. ŻABIA 23
NAZWA STANOWISKA: REFERENT DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH
Ogłoszenie o naborze [link]
Klauzula informacyjna [link]
--------------------------
Osoba, która opublikowała informację: Robert Kaniewski
Data opublikowania w BIP: 2021-08-03 08:39:25
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2021-12-20 12:19:29
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Łukasz Dybiec
Data wytworzenia informacji: 2021-08-03
Liczba wyświetleń: 764
Rozwiń rejestr zmian strony
Strona została zaktualizowana przez Marcin Sztaba o 2021-08-03 11:01:34
(...)
Strona została zaktualizowana przez Marcin Sztaba o 2021-08-20 12:20:26
Strona została zaktualizowana przez Robert Kaniewski o 2021-11-24 11:48:11
(...)
Strona została zaktualizowana przez Marcin Sztaba o 2021-12-20 12:19:29
Dlaczego w Urzędach Pracy nie uwzględnia się ofert, które lądują w najróżniejszych BIP-ach?
---
### 1. Wniosek o reformę systemu pośrednictwa pracy (można wysłać do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej)
Do: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Dotyczy: Potrzeby reformy systemu pośrednictwa pracy oraz zwiększenia transparentności naborów na stanowiska publiczne
Szanowni Państwo,
Zwracam się z wnioskiem o podjęcie działań mających na celu zreformowanie systemu publicznego pośrednictwa pracy oraz zwiększenie przejrzystości procesów rekrutacyjnych do instytucji publicznych.
Obecnie wiele stanowisk w administracji publicznej publikowanych jest wyłącznie na portalach takich jak nabory.kprm.gov.pl, z pominięciem urzędów pracy. Tym samym osoby zarejestrowane w powiatowych czy wojewódzkich urzędach pracy – często nieposiadające znajomości ani dostępu do informacji – nie mają realnych szans na aplikowanie na stanowiska stabilne i rozwojowe.
Wielu obywateli doświadcza wrażenia, że część naborów ma charakter pozorny, a wybrane osoby są znane przed ogłoszeniem konkursu. To osłabia zaufanie do instytucji państwa oraz prowadzi do poczucia niesprawiedliwości społecznej.
W związku z tym postuluję:
1. Obowiązkowe publikowanie wszystkich ofert pracy w sektorze publicznym również przez urzędy pracy.
2. Zwiększenie nadzoru nad transparentnością rekrutacji.
3. Publiczne raportowanie wyników naborów – kto, z jakim wynikiem, na podstawie jakich kryteriów, został zatrudniony.
4. Realną kontrolę skuteczności urzędów pracy jako instytucji wspierającej osoby bezrobotne.
Wierzę, że działania w tym kierunku pozwolą na bardziej sprawiedliwy dostęp do zatrudnienia oraz odbudowę zaufania obywateli do instytucji państwowych.
Z poważaniem,
[Twoje imię i nazwisko, opcjonalnie adres lub e-mail]
---
### 2. Skarga do powiatowego/wojewódzkiego urzędu pracy
Do: [Nazwa urzędu]
Dotyczy: Ograniczonego dostępu do ofert pracy w administracji publicznej
Szanowni Państwo,
Jako osoba zarejestrowana w urzędzie pracy chciałbym/chciałabym wyrazić swoje zaniepokojenie brakiem dostępu do ofert pracy w instytucjach publicznych (urzędach, ministerstwach, jednostkach samorządu), które często publikowane są wyłącznie na portalach zewnętrznych (np. nabory.kprm.gov.pl), z pominięciem urzędów pracy.
Zwracam się z pytaniem:
* Dlaczego urzędy pracy nie oferują dostępu do tych ogłoszeń?
* Czy podejmują Państwo działania, by zapewnić swoim klientom równe szanse w dostępie do zatrudnienia publicznego?
* W jaki sposób urząd weryfikuje realną efektywność pośrednictwa?
Proszę o informację, jakie działania są planowane w celu zwiększenia przejrzystości i zakresu ofert pracy dostępnych przez Państwa instytucję.
Z poważaniem,
[Twoje imię i nazwisko, opcjonalnie numer klienta PUP]