Wolny rynek i tyle.
Wiekszosc ostrowieckich taksiarzy jezdzi na gazie i jeszcze malo.
Podczas gdy Uber wydawał miliardy dolarów, próbując zdobyć globalną dominację, Markus Villig realizował skrajnie odmienną strategię z Boltem. Pracując na skromnym budżecie, zbudował biznes o wartości 8,4 mld dolarów — i dorobił się 700 mln dolarów fortuny — skupiając się na pomijanych rynkach w Afryce i Europie
Nie używam Bolta. Ale w sumie taksówką też nie jeżdżę
Tak Bolt płaci podatki. Jednak że jest to usługa cyfrowa to zapewne w okolicy 3%
przecież bolt, to taksówkarze lokalni na umowach B2B.
Lokalni przedsiębiorcy a wy zamydlacie oczy boltem.
Który z korporacyjnych powie za ile pojedzie przed rozpoczęciem trasy?
Możecie bolta wyprzeć tylko uczciwą kalkulacją kosztu usługi.
Ostatnio zamawialem bolta przez aplikacje to przyjechal taksiarz ktory wspolpracuje z nimi wiec o co te krzyki?
Bolt to korporacja europejska..widziałem ich nawet w Talinie
Bolt, to aplikacja. Reszta, to lokalni kierowcy.
Korporacyjni już kiedyś psioczyli na emerytów, że tanio jeżdżą, teraz psioczą na tych, którzy z góry podają cenę przejazdu.
Róbcie to samo i wytniecie bolta.
Jeździłam taksówkami do pracy i na działke,dopóki nie kupiłam roweru i kasa w kieszeni i schudłam w naszym mieście najlepszy jak dla mnie rodzaj przemieszczenia się w okresie letnim
Tanie są i wystarczające
Ojciec radnego płacze?
Najlepszy rower masz rację,prawie tak szybko dojedziesz jak samochodem i kondycja i zdrowie inne