Wolny rynek i tyle.
Wiekszosc ostrowieckich taksiarzy jezdzi na gazie i jeszcze malo.
Nie jeżdżę Boltem, wspieram lokalnych taksówkarzy.
Podczas gdy Uber wydawał miliardy dolarów, próbując zdobyć globalną dominację, Markus Villig realizował skrajnie odmienną strategię z Boltem. Pracując na skromnym budżecie, zbudował biznes o wartości 8,4 mld dolarów — i dorobił się 700 mln dolarów fortuny — skupiając się na pomijanych rynkach w Afryce i Europie
Nie używam Bolta. Ale w sumie taksówką też nie jeżdżę
Tak Bolt płaci podatki. Jednak że jest to usługa cyfrowa to zapewne w okolicy 3%
przecież bolt, to taksówkarze lokalni na umowach B2B.
Lokalni przedsiębiorcy a wy zamydlacie oczy boltem.
Który z korporacyjnych powie za ile pojedzie przed rozpoczęciem trasy?
Możecie bolta wyprzeć tylko uczciwą kalkulacją kosztu usługi.