Popieram, Zikomp jest najlepszy!!! Ach Ci Panowie. Ale bym ich wypieściła!:*:*
ciekawe komu sie teraz trafi ta kosc
Taaa gościu z 08:50, właśnie się zastanawiałem co zrobią z tą kostką? Zgadzam się, ktoś będzie miał lekko uszkodzoną. hahahaha!
ja kupilem od nich juz 4 kompy i kazdy z nich przed zakupem sam skladalem, szedlem do sklepu, mowilem co chce i panowie skladali bardzo podobny do moich upodoban. swego czasu pracowal tam gosc ktory, jak dobrze pamietam, byl fanem intela i nvidii... z nim sie tylko niezbyt moglem porozumiec.. do reszty nie mam zastrzezen. co do cen to jest podobnie w kazdym sklepie i jesli zaoszczedzisz na graficznej to utopisz na dysku - takie zycie. mozesz probowac kupic cos online ale mnie nie krecila forma pozniejszej gwarancji.
no tak Tobie towar przyjął sprzedawca(delikatnie uszkodzony) innemu klientowi wciśnie bo przecież go nie wyrzuci więc warto polecić dobry sklep ale dla Ciebie !!!!!!!!!!!!!
Sklep się nie musi reklamować! Ja też jestem ich stałą klientką, nigdy nie zostawią klienta bez pomocy! Zawsze mili i uczynni, nie ma problemów z reklamacją czy wymianą! A ceny zawsze można negocjować;-)
Witam Wszystkich. Jesli chodzi o ta sytuacja to faktycznie miala miejsce. Chodzilo tu o pamiec 2GB Sodim ddr2 a klient mial w swoim laptopie jeszcze ddr i niestety wcisnol na sile ta pamiec w gniazdo nie do niej przystosowane. Faktycznie pamiec przyjelismy bo kazdemu taka pomylka moze sie zdazyc, a pamiec bedziemy starali sie zareklamowac w serwisie. Co do reklamy co niektorzy wypisuja. Jestesmy na rynku juz kilka lat, klienci nas znaja wiec nikt nie musi reklamowac sie na forum ostrowieckim. Co do sklepow na Rynku i Polnej. Rynek to miejsce w tym momencie Bankow i Piekarni. Polna troche sklep niewidoczny. Jesli nawet ktos kupil w tych pkt to my zawsze serwisujemy te rzeczy zakupione tam. Pozdrawiam i dziekuje za mile wpisy.
NIe osmieszaj się człowieku. Weź do ręki te dwa rodzaje pamięci, i zobacz czym się różnią. Nie da się nawet na siłe włożyc ddr-ki 2 do gniazda ddr bez uszkodzenia gniazda. Każdy typ pamięci ma wcięcie w innym miejscu, wieć jak bardzo musiałby być "zakręcony" klient, aby wciskać tak nie pasującą pamięć w gniazdo. Nie lepiej było wymyśleć jakis bardziej sensowny temat na reklamę ...?
Kryzys, nie ma kaski na reklamę trzeba coś wymyślić. Śmieszne trochę. Trochę żałosne.
I wlasnie racje reklama w ten sposob jest zalosna. I nikt nie ma zamiaru tak reklamowac sklepu. Czy widzial Pan bysmy pisali sklep otwarty wtedy i wtedy, ceny takie i takie. Poprostu klient chcial napisac na forum zrobil to. Dla nas wystarczylo ze podziekowal w sklepie i tyle. Uwazam temat na skonczony. Dziekuje
To samo mogę powiedzieć o Renderze, Nowych Technologiach, co tam się znajdują, bo Vobis i ZiKomp to te same korzenie. Z nimi też problemów nigdy nie miałem, moi znajomi też. Dzisiaj każdy sklep dba o klienta, więc nie zawężajmy do jednego przypadku, który nadomiar tego wszystkiego jest tak kuriozalny że aż śmieszny.
Panie znawco wlasnie niech Pan wezmie te dwie pamieci do reki i zobaczy jaka roznica jest w wycieciach. Jest to roznica znikoma na jeden zabek praktycznie wiec przy wcisnieciu na sile bylo to mozliwe by weszlo. Wiec prosze jak jest Pan tak rozeznany sprobowac to zrobic :) (nie polecam bo szkoda laptopa) Dlatego po stestowaniu pamieci, gdzie jedynie troszke uszyrbane bylo miejsce w wycieciu uznalismy ze zwrocimy kase klientowi.
Aha jesli Pan ma czas i ochote zapraszam do sklepu pokaze 2 pamieci i wtedy Pan bedzie opisywal czy da rade wrzucic ja czy nie. Zapraszam :)
jeden ząbek ... pewnie co to takiego, dla zdesperowanego użytkownika ...
powodzenia w reklamacji u dostawcy.
To jest najgorszy sklep z komputerami! Kupiłam tam dwa lata temu komuter był zepsuty, nie chcieli reklamować jednym słowem coś okropnego!
No to moze Pani napisze cos wiecej dlaczego sprzet nie zostal przyjety do reklamacji? Gwarancje ma Pani na 24 miesiace wiec nie sadze ze ktorys z kolegow mogl nie przyjac sprzetu do serwisu. Jesli Pani napisze dokladnie o co chodzilo i kiedy sprzet byl kuiony napewno sprawdzimy te informacje. Dziekuje
A ja wam powiem w ten sposob (i nie jestem zadnym wyslannikiem reklamujacym ZiKompa). Ogolnie jestem informatykiem serwisantem, dzialajcym na wlasna reke zeby dorobic po pracy i kiedy zadzwoni do mnie jakis klient z problemem z ktorym mialbym sobie nie poradzic to odsylam takiego zawsze do zikompa. Wiem, ze to dobry sklep, mialem tam praktyki jak jeszcze bylem w szkole i mam z nimi dobre doswiadczenia. Ale... Kiedy ostatnio kupowalem u nich plyte glowna (a nie mialem 100% pewnosci, ze to napewno ona mi padla) i kiedy zapytalem, czy gdyby okazalo sie, ze to nie to, to czy mozna bedzie zwrocic, uslyszalem odmowe. Dlatego nie moge sie nadziwic temu, ze gdybym sprawdzil ta plyte i okazaloby sie, ze to nie to, to nie moglbym jej zwrocic (w stanie praktycznie nie naruszonym, poza otwartym pudelkiem), natomiast klient ktory uszkodzil ram, mial mozliwosc zwrocenia. Nie podoba mi sie to.
swego czasu gdy zikomp był na Polnej koło kościoła to byli tam tacy "fachowcy" żę dla nich wszystko jedno czy płyta CD czy DVD na tej można wypalać i na tej