Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

ZiKomp szanuje swoich klientów.

Ilość postów: 39 | Odsłon: 4046 | Najnowszy post
  • ZiKomp szanuje swoich klientów.

    Kilka dni temu zakupiłem w sklepie ZiKomp przy ul.Siennieńskiej kość pamięci RAM do mojego starego laptopa.Jednak,jak się później okazało element ten nie pasował,niestety,do mojego komputera.Zaistniała sytuacja była tylko i wyłącznie skutkiem mojej niewiedzy na temat pamięci RAM i byłem pewien,że pieniądze przeze mnie wydane pójdą w przysłowiowe błoto.Na dodatek zdążyłem tą kość delikatnie uszkodzić.Jednak okazało się,że są jeszcze sklepy,które szanują swoich klientów i pan sprzedawca zwrócił mi całą kasę (125 zł.),udzielając przy tym cennych wskazówek na przyszłość,aby podobne sytuacje nie miały miejsca.DZIĘKUJĘ BARDZO :)

    Gość_Mile Zaskoczony
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

      W końcu coś miłego o kimś :).

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

        bo to dobry sklep. kupowałem tam już dwa komputery i drukarkę. ogólnie jestem bardzo zadowolony :)

        Gość_stały klient
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

          potwierdzam, kupowałem tam już stacjonarny i laptopa, ale że ći przyjęli uszkodzony ram no no...

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 5

          Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

          Obok jest też Vobis, też polecam ten sklep, miła obsługa :)

          Gość_tak
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

            Fajna reklama:)

            Gość_nauczyciel.
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

              no właśnie... jak wczoraj w innym wątku nazwę serwisu gdzie można naprawić Nokię to post nie został "dopuszczony" a tu takie rzeczy.. ech.......

              Gość_oj tam
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                ...podałem....

                Gość_oj tam
                Zgłoś
                Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 7

            Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

            tylko ze ceny z kosmosu

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

              Potwierdzam tez stacjonarke tam kupowalem :) polecam

              Gość_Pajaczek
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                Chyba niezłą biedę mają że tak się muszą reklamować za darmo. Też przyjmuję towar błędnie zakupiony. Pff ale sensacja. Prawda taka że mieli sklep na rynku ia już go nie ma. Mieli koło kościoła na polnej i też go już nie ma. Wycofywanie się z rynku czy co?

                Gość_Ja
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                  125 zł za pamięć?? to chyba kostka 10 gigowa :D ale przepłaciłeś

                  Gość_romek
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                    a z ile ty chciałeś kupić nawet na allegro nie ma taniej chyba ,że 128MB

                    Gość
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                    • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                      Mile_zaskoczony, gdybyś miał trochę godności, nie powinieneś przyjąć kasy za zwrot uszkodzonej części. Postaw się na miejscu Zikompów, nie zareklamują jej w hurtowni i koszty wezmą na siebie (zapłacą za twój błąd z własnej kieszeni). Wypadałoby za to postawić im chociażby dobrą wódkę ;)

                      Zresztą pachnie mi tu ostro pseudoreklamą, nie spodziewałbym się tego po Zikompach.

                      Gość_Serwis
                      Zgłoś
                      Odpowiedz
                      • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                        a więc następny klient który kupi laptopa, będzie miał uszkodzoną kość RAM..

                        Gość
                        Zgłoś
                        Odpowiedz
                        • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                          kto dzisiaj płaci 125 zł za RAM, ty im półkę oczyściłeś.

                          Gość_Info
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                        • Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                          @info jak miał sdramy lub DDRki w laptopie to tyle mógł spokojnie tyle zapłacić ale inwestowanie pieniędzy w taki zabytek to dla mnie jest raczej niepoważne ,wszystko jest do niego cholernie drogie a paść może w każdej chwili .

                          Zikomp i vobis to ten sam właściciel o ile dobrze pamiętam .

                          Czlowiek
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                        • Post nadrzędny dla poniższego posta o numerze 18

                          Odp.: ZiKomp szanuje swoich klientów.

                          Oddali kasę za uszkodzony zwrot. Dobre żarty.

                          wszystkowiedzacy
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
2 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -