Czy ktoś potrafi mi wyjaśnić dlaczego tak zawiłe są faktury z plusa. Mamy w rodzinie kilka telefonów w plusie i nijak nie można się połapać za co tak na prawdę się płaci i ile. Wygląda jakbym 2 razy płacił VAT. Dodatkowo po 3 miesiącach miała być korekta faktury a tu nic. Dalej płacę za internet który miał być w pakiecie za darmo. Co za oszustwo.
To tylko plus... ja czekam aż mi się umowa skończy i do nich nie wracam bo jak widzisz to co wyczyniają to jest absurd.
Nie narzekaj. Obejrzyj sobie Adolf i faktura z Orange na poprawę humoru.
To idź do salonu, niech ci wytłumaczą. I ewentualnie złożą reklamację w twoim imieniu
Mam to samo, ostatni raz dałam się nabrać, czekam, aż skończy mi się umowa i też do nich nie wracam
trzeba dokladnie czytac umowy jakie sie podpisuje bo maja duzo kruczkow prawnych, zapraszamy do play
bylem w salonie PLUSA, reklamacja zlozona ale nawet pracownik sugerowal ze nic z tego pomimo ewidentnej winy operatora. Sa niby rozmowy nagrywane i musza byc przez 12 miesiecy przetrzymywane ale nie wiem jak to obejda. Nastepny krok to UKE. W 2011 przywalili im kare ponad 3 mln za niedozwolone praktyki. Problem w tym ze wydaje mi sie ze teraz kazdy operator bazuje na oszustwie, zawilych nieczytelnych umowach, co innego w umowie a co innego obiecywane przez telefon konsultanta. A niestety potrzebuje telefonu.
Ja już dawno z nich zrezygnowałam i przeszłam do Playa i jestem zadowolona