Od paru dni nie mam zasięgu 4G i internetu LTE z sieci virgin mobile w Ostrowcu. Zasięg ogólnie od jakiegoś czasu w tej sieci jest bardzo kiepski . Dodam że mam 3 różne numery i różne telefony z tej sieci i na każdym jest podobnie. Może ktoś z forumowiczów ma podobne problemy z virgin. Zgłaszałem sprawę do virgin mobile ale oni twierdzą że z ich strony jest wszystko dobrze .
Przecież to chodzi na Play, wiele telefonów z play zwłaszcza 2 simowe po przejściu w roaming na nim zostają. Lepszą ofertę ma a2mobile za 20 zł masz wszystko bez limitu i chodzi na plusie.
https://virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer/freemium
Virgin Mobile wciąż ma najtańszą ofertę - 0 PLN.
Przez 6 miesięcy masz tą skromną ofertę a potem musisz przejść na inną taryfę lub kupować pakiety by było taniej i jeżeli doładujesz pakiet to kończy się razem z końcem okresu danej taryfy(może się okazać, że doładujesz pakiet a on wygaśnie za 1 lub 2) lub 30 dni jak nadal jesteś w tej za 0 zł.
Oferta jest skromna i jednocześnie najtańsza. Dokupuję co miesiąc pakiet 400 SMS za 3PLN i często 1GB za 2PLN. To mi wystarcza, rzadko dokupię za 3PLN 60 minut.
Maksymalnie mnie to razem kosztuje miesięcznie 7PLN, z reguły 4PLN.
Jeśli znasz tańszą ofertę na kartę dla osoby, która mało korzysta z telefonu, to chętnie się zapoznam.
nie jest tak jak piszesz fremium cały czas sie przedłuża za 0 zł ewentualnie zasil konto jakąś kwotą i korzystasz z tej kwoty
https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Pakiet_Freemium_dla_Abonentow_Virgin_Mobile_na_Karte_wazny_od_2017-12-21.pdf - rzeczywiście, nie widać nic o 6 miesiącach obowiązywania.
Nie musi pisać teściowej przeniosłem numer do Virgin, jej ta ilość minut i smsów zazwyczaj wystarcza ale po 6 miesiącach masz tylko 0 sms, 0 min, 0 mb a resztę dokupujesz. Jak ktoś prawie nie korzysta to może i ciekawa oferta ale dla użytkownika smartfona nie do przyjęcia. Raz teściowej brakło tych 30 minut i zapomniałem sprawdzić do kiedy ma pakiet i po 3 dniach wszystko zgasło, to było w tym okresie po przeniesieniu.
Obecnie pisze na koncie PAKIET #FREEMIUM ważny do 25 sierpnia 2017
"Nie musi pisać"? To znaczy Virgin Mobile oferuje coś niezgodnego ze swoim własnym regulaminem? Mam dwa numery w VM i nie mam 0 min, 0 sms, 0 MB, tylko zgodnie z regulaminem i ofertą na stronie.
Skoro masz datę ważności konta przeterminowaną przeszło rok, to może skontaktuj się z VM i wyjaśnij? Najszybciej odpisują na FB https://www.facebook.com/VirginMobilePolska/
Nie używam FB ale spróbuje się skontaktować, nie mniej po pół roku w ofercie Freemium skończyły się darmowe minuty, sms-y i internet.
Miałem to samo, po pierwszych sześciu miesiącach. Wystarczy zgłosić do Centrum Miłej Obsługi Klienta (CMOK) i aktywowali usługę. Dodatkowo, dodali darmowo w ramach rekompensaty kilka pakietów minut, sms, internetu na miesiąc.
Za 5zł miesięcznie możemy mieć łącznie 150min do wszystkich. Wystarczy zaraz po odnowieniu FREEMIUM aktywować pakiet 120min za pół darmo.
CMOK
https://virginmobile.pl/cmok