a co sądzicie o Żabce na Wspólnej? do tej pory było ok , do momentu aż 21.01 miałem imprezę urodzinową i przed zamknięciem pobiegłem do Żabki po kończący się alkohol. Jakaś nowa kasjerka w długich czarnych włosach zamknęła Klientom drzwi przed nosem chwilę przed 23... w sklepie była kasjerka i chyba jej koleżanka bo była ubrana albo druga kasjerka więc pewnie im się spieszyło na imprezę :P czy zła jakość obsługi to musi być już norma? ...
co na to Kierownik? Jeśli sklep jest czynny do 23 to chyba tak być powinno ...
Kierownik raczej o tym nie wie i pewnie go tam nie było więc skąd ma w sumie wiedzieć. Bo pewnie gdyby był to pracownica by czekała z zamknięciem do samego końca udając wzorowego pracownika roku :)
Ogólnie panie z tego sklepu nie są bardzo miłe czy wylewne, ale i tak lubię tam chodzić. Sklep jest przy głównej ulicy, mały ale jest wszystko co trzeba no i najważniejsze jest długo otwarty, jest gdzie zaparkować. Czego chcieć więcej ;)
Niby tak ale "dzień dobry" by mogły odpowiedzieć. Wystarczy tylko trochę kultury
Blondynka, która tam pracuje od dłuższego czasu jest miła i kompetentna. Nie wrzucajmy wszystkich pracownic do "jednego worka" bo ogólnymi opiniami krzywdzimy solidną pracownicę.
Pojedź w góry to zobaczysz jakie chamy stoją za ladą. Na te dziewczyny nic złego nie powiem, a humoru super nie muszą mieć zawsze. To tylko ludzie i jak każdy maja zły dzień. W górach maj,ą codziennie zły dzień i o ile nie są właścicielami traktują cie jak intruza.
Każdy może mnieć gorszy dzień. Spójrzcie oczami pracowników, ile takich osób ze złym humorem trzeba dziennie obsłużyć...
Jaka praca taki pracownik
A serio to nigdy nikt nie byl dla mnie jakis niemily czy cos
Panie usmiechniete mile i pomocne
ogólnie obsługa jest miła ale ostatnio miałam "przyjemność" spotkać kasjerkę , która kiedyś pracowała w innym miejscu i niestety ale byłam świadkiem jak rozmawiała z kimś na sklepie komentując klienta który akurat robił zakupy... nie zostawia to dobrego wrażenia. Zgadzam się, że nie każdy musi mieć zawsze dobry dzień, ale każdy powinien z szacunkiem traktować drugą osobę.
bzdury piszesz gościu z 2,02,2017 z godz.20,01-ja też często tam bywam i zawsze jest OK
co daleko szukać nie miłej obsługi-to Castorama się kłania a szczególnie faceci tam pracujący
Pamiętam pracował tam taki ładny chłopak jakieś dwa lata temu. Bardzo miły i uprzejmy. Miał mała wadę wymowy. ;-)
Ta żabka jest fajna i naprawdę pracuje tam bardzo miły i sympatyczny personel a gościu co o 22.59 chciał kupić alkohol to jak organizuje imprezkę to powinien przewidzieć ile jego GOŚCIE mogą wypić a może on chciał jednym piwkiem w wersji oszczędnościowej imprezkę ogonić - A JEŚLI JUŻ MU TAK CHODZI O TO ŻE ZAMKNIĘTO DRZWI PRZED JEGO NOSEM TO NIECH WIE ŻE I TAK ALKOHOLU TA PANI NIE SPRZEDAŁA BY MU-----------------BO BYŁ NIETRZEŻWY a ustawa mówi że osobom nietrzeżwym alkoholu nie podajemy
hehe a skąd wiesz że wpadł do sklepu o 22:59 a nie wczesniej i że nie był trzezwy? :) ... kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie, jedni maja pozytywne zdanie innym czasem cos się moze nie spodobac i tez maja prawo to wyrazic :) po co te nerwy i oburzenie
19:09.Niestety,nie zgodzę się z tobą, że każdy ma prawo wyrażać publicznie swoją opinię(akurat w tym przypadku negatywną) i nie jest to już opinia, a skarga i to zmienia postać rzeczy.Skargi należy kierować do zwierzchników osób krytykowanych, bo musi być możliwość wysłuchania obu stron, aby ustalić rzeczywisty przebieg wydarzeń.Jeśli opisana przez ciebie sytuacja, z jakichś względów nie znajdzie potwierdzenia, to możesz mieć kłopoty natury prawnej.Tak to jest,że zanim coś się napisze do publicznej wiadomości, trzeba czasem skorzystać z rozumu.