445 milionów złotych – tyle na inwestycje ma w tym roku wydać Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich. Podczas środowego posiedzenia zarządu województwa przyjęto plan działań na 2012 rok...
Ostrowiec Św (2 miliony złotych) – Modernizacja ulicy Traugutta w w ciągu drogi numer 9.
za echo dnia
Ekstra, ekstra, ekstra... kolejny sukces. Ja rozumiem że Traugutta / Aleja (nasz reprezentacyjny deptak) / Radwana / Bałtowska to drogi wojewódzkie, ale jak sie nikt nie upomni o te pieniądze to same do O-ca nie przyjdą
Do tej pory jedynie o pieniądze potrafił się upominać prezydent ? Skarżyska ale jak powoli stają się sypialnią Kielc to i to się skończyło .
Kielce są jak pijawka a ssać umieją kasę dla reszty zostają ochłapy ,inna kwestia co w tym kierunku zrobiliśmy by kasę dostać .Z tego co piszesz remont Alei wraz z mostem jeszcze poczeka ,do momentu kolejnej wysokiej wody i szlag go trafi wtedy może się znajda pieniądze albo i nie ,bo straci całkiem znaczenie jak otworzą obwodnice .
Dzielili wedlug prostej zasady, najpierw inwestycje rozpoczete i takie, ktore maja juz dokumentacje gotowa. I wcale to nie Kielce dostaja glownie kase. Most na Wisle jest w tym wypadku najwazniejszy, wiec musi miec dojazd.
Dokumentacja drogi Ostrowiec - Czekarzewice leży od paru lat gotowa. Tyle było obietnic i nic z tego :(
A dokumentacja drogi do Ożarowa chyba jeszcze nie gotowa - tzn wszystko było juz gotowe ale jak zwykle ekolodzy oprotestowali projekt i domagali się przejść dla żabek pająków i innego dziadostwa.
Więc znowu Ostrowiec obejdzie się smakiem
Dokumentacja na droge do Czekarzewic raczej jeszcze daleko od gotowosci, na jesieni trwalo jeszcze opiniowanie i rozpatrywanie protestow 9bylo w watku Baltowskim nieco o tym). A gdzie jeszcze pozwolenia, itp.
Co do przejsc dla zabek i innych zwierzat rozumiem, ze wedlug ciebie przyjemniej spotkac sie ze z takim losiem czy dzikiem na drodze, niz gdyby poszedl sobie przejsciem. Przejscia dla zwierzat sa dla bezpieczenstwa kieowcow a nie tylko zwierzat.
pismen nie przesadzaj z tym "łosiem", temat dotyczył drogi Ostrowiec - Ożarów i przez wiele lat nie słyszałem na tym odcinku o żadnych stworach. Natomiast stan drogi stwarza po dziesięciokrotnie większe niebezpieczeństwo i ten odcinek winien być w pierwszych planach inwestycyjnych łącznie z V etapem zagłoby, Samsonowicza i Traugutta.(a ekolodzy to przy protestach to głownie na kasę liczą).
Mieszasz, z wymienionych Traugutta w remoncie (wojewodzka), Ozarowska (wojewodzka) - w planach, protest ekologow jak raz sluszny bo nie przewidziano przejsc na terenach lesnych (co nie znaczy ze zawsze popieram ekologow, bo przesadzaja czesto), Samsonowicza (powiatowa, wiec mizeria), V etap (pewnie nigdy nie powstanie, bo to narazie pomysl tylko miasta i nie wpisuje sie w plany GDDiA - a miasta na to nie stac, chyba ze stanie sie "cud").
A co do "losia" nie przesadzam, spotkanko z sarenka potrafi skonczyc sie marnie dla samochodu i sarny.
pismen jak zwykle Ci myślenie nie wychodzi.
Przejście dla zwierząt nie gwarantuje że Ci łoś nie wejdzie na drogę. Musiałaby droga być wygrodzona płotami na całej swojej długości.
A tamten odcinek drogi raczej leży na terenach zurbanizowanych więc bardzo małe prawdopodobieństwo wystąpienia dzikich zwierząt.
A protesty ekologów w większości inwestycji mają na celu wyłudzenie haraczu od inwestora w zamian za wycofanie protestu.
Myślisz że w dolinie Rozpudy ekolodzy wleźli na drzewa i nie chcieli zejść przez cały dzień tak za darmo ??
To byli wynajęci alpiniści którzy dostali za to konkretne pieniądze.
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach w sprawie przedsięwzięcia pn.: "Rozbudowa drogi wojewódziej Nr 755 Ostrowiec Św. - Ożarów na odcinku od km 1+897,36 drogi Nr 755 do skrzyżowania drogi Nr 755 z nowobudowanym odcinkiem drogi nr 74 - Obwodnicą Ożarowa 23+065,72 wraz z przebudową obiektów mostowych"
http://www.szdw.kielce.com.pl/images/obwieszczenie_755.pdf
Kolego pismen podałem listę b.ważnych dróg które według mnie powinny być jak najszybciej zrealizowane bez podziału do jakiego gestora należą. Włodarze naszego regionu powinni lobować o wszystkie drogi które są ważne i użytkowane przez lokalne społeczeństwo. ( jadąc dziurawą drogą szlak mnie trafia i nawet na sekundę nie przynosi mi ulgi że jest to droga np wojewódzka ,dziura,koleina jest wszędzie niebezpieczna i irytująca)
Ostrowiec -Ożarów,ta droga niby jest leśna? od kiedy ?Ekolodzy to niech się zajmą nielegalnym wysypiskiem pod Ożarowem zaraz przy drodze a nie zwierzatkami ,których nikt na oczy nie widział.Ta droga jest tak niebezpieczna i nikt nic nie robi ,ostatnio w wakacje drogowcy(( w ulewę)wypiętrzenia asfaltu ścinali i łatali dziury ,które znów są.
Przepusty dla zwierzat dotycza takze drog biegnacych wsrod pol, a tereny "lesne" sa od Drygulca do Ozarowa. Decyzja srodowiskowa i tak jest konieczna do wydania pozwolenia na budowe.
Kosmetyka biezaca nie ma nic wspolnego z planami przebudowy.
Teren leśny ,to teren lesny jeżdze często i jakoś lasu nie widze ,jedynie po jednej stronie i jest tam wysypisko ,poza tym jeśli chodzi o pola to ekolodzy tez powinni zabronić orki ,kombajnowania ,oprysków czyli działalnosci rolniczej no bo przeciez to tez niszczy flore i faune naturalna ,Pismenie kosmetyka dróg kosmetyka ,tylko stan tej drogi zagraza życiu uzytkowników ,ciekawe czy gdyby doszło do strasznego wypadku kto by był odpowiedzialny za niego ,
@Pyska mnie tez ta droga sie nie podoba, ale trzeba byc realista a nie marzycielem, stan drog, brak obwodnic to jedna z zaslug wychwalanego przez niektorych okresu powojennego "dobrobytu" i "cudownego zycia w okresie komunizmu". Procedury sa skomplikowane i dlugotrwale, ale jak widac po ostatnich zchowaniach obywateli jak "wladza niedobra" nie skonsultuje z obywatelami byle bzdury to od razu wrzask. I tak dzieki Grabarczykowi i jego ekipie procedura zostala skrocona, bylo jeszcze gorzej gdy jedna osoba potrafila zablokowac kazda inwestycje.
A na koniec drobiazg czyli kasa - jakby bylo jej w nadmiarze tez nie byloby problemu a tak jest medytacja, komu zabrac, komu dac jak wszystko sluszne.
Dbasz o samochod, jedz przez Opatow, dorzucisz pare kilometrow ale po lepszej trasie.
zgadzam się dlatego osobiście jestem za tym, że wszystkie grogi w granicach miasta powinny podlegać gminie a na wsiach gminie wiejskiej, główne drogi przelotowe do zarządu województwa, a po jakiego grzyba są drogi powiatowe? nie mam pojęcia.
Pajaki bedą przechodzic a ja bedę tarł michą olejową po wybrzuszonych warach asfaltu,koleiny na 30 cm to wola o pomste do nieba