Nie wiecie kto był jakie samochody się zderzyły?:(
taka maszyna jak bmw i poduszeczka nie wyskoczyła,ciekawe dlaczego?czyżby to auto już miało uruchominą poduszkę i coby kosztów zaoszczędzić przy sprzedaży polakowi lampka od airbagu została podłączona pod czujnik ciśnienia oleju lub ładowania aby zgasła po odpaleniu maszyny?ciekawe ile aut w polsce porusza się z takim to właśnie usprawnieniem poduszek,lampka gaśnie od airbagu?to znaczy że układ sprawny i w droge a podczas kolizji poduszka nie działa zupełnie żadna i wtedy pan kierowca o ile przeżyje zastanawia się dlaczego tak sie stało przecież lampka gasła a okazuje się że poduszek wogóle niebyło
co ty gadasz ze nie wybuchły jaski jak cała kurtyne miał rozerwana od wystrzału poduszek
60 - letni mężczyzna z Toyoty po przyjeżdzie do szpitala stracił przytomnosc, miał dziś operacje i jest w bardzo ciężkim stanie.
nie zuważyłem aby poduszka w kierownicy zadziałała,a jaką to kurtynę mu poduszki porozrywały?
jeśli chodzi o bezpieczeństwo ruchu na tym skrzyżowaniu mówię od razu policji i miejskim nic do tego. Wszystkie laury za wypadki powinien zbierać zarządca drogi czyli w tym przypadku powiat albo gmina ... nie interesowałem się która droga pod czyimi łapami spoczywa. Tak dla sprostowanie nie jest możliwe w żaden sposób by z jednej strony sygnalizacji było żółte a z drugiej zielone.
naucz sie troche pojec to bedziesz wiedział co to jest kurtyna w samochodzie
Wypadki tam będą i to często bo światła są źle zsynchronizowane.
Jeśli jadę Mickiewicza od Teska i skręcam w Sienkiewicza to nawet jak stoję na środku skrzyżowania a jest duży ruch i zapali się ostrzegawcze dla tych z Mickiewicza jadących w stronę Teska to już zielone światło mają te jadące często bardzo szybko od centrum pod górę Ledwo można zdążyc uciec ze skrzyżowania i choc zrobiony jest drugi pas na tzw przeczekanie do włączenia się po prawej stronie to jest krótki i często kierowcy nie patrzą w lusterko z prawej strony nie wrzucając kierunku. Wystarczyłoby zsynchronizowac światła aby samochody mogły opuścic bezpiecznie skrzyżowanie. Jest to jedno z najbardziej niebezpiecznych skrzyżowań w Ostrowcu mimo ze z pozoru na takie nie wygląda.
Ułańska fantazja przejeżdżania na czerwonym świetle - to jedno, źle ustawione światła na tym skrzyżowaniu - to drugie, ale że już kilka dni światła tam wogóle nie działają - to dopiero jest fantazja (albo ignorancja zarządcy lub kogoś innego odpowiedzialnego). W godzinach szczytu korek ciągnie się z jednej strony do Tesco a z drugiej do Polnej. Kierowcy głupieją, a piesi przebiegają po pasach bojąc się potrącenia. Nikt nic nie mówi, cicho sza, ani słowa o tym w dzisiejszej lokalnej prasie, ani w telewizji. Milczenie jest złotem, ale może nie w tej sytuacji. Tylko czekać kolejnego wypadku.
Jak juz piszemy o tym skrzyżowaniu to poruszę temat tej ulicy parędziesiąt metrów dalej w stronę Iłżeckiej.../oznaczony punkt na mapie/ jadąc z tego skrzyżowania w stronę rynku na 2- pasmówce chcemy zawrócić... z prawej przepuszczamy samochody jadące Starokunowska od rynku, na przeciw od strony Kościoła narodowego -przepuszczamy czy nie??? jesteśmy na drodze z pierwszeństwem, po prawej dojeżdzając do końca pasa zieleni mamy samochody...
Sylwio, przepuszczamy tylko auta jadące starokunowską, a przed samochodami jadącymi od koscioła narodowego mamy pierszeństwo on jest po naszej prawej stronie, ale on ma też znak ustąp pierszeństwa wiec musi poczekać, aż my zawrócimy .
Pozdrawiam
ZAWRACAJĄC ustępujemy MY pierwszeństwa
Według przepisów ruchu drogowego, kierujący pojazdem będąc na drodze z pierwszeństwem przejazdu, wykonując manewr zawracania, nie ustępuje pierwszeństwa pojazdom nadjeżdżającym z drogi podporządkowanej.