Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy w Ostrowcu Św. powinno się zlikwidować straż miejską?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Wypadek na Radwana

Ilość postów: 25 | Odsłon: 4477 | Najnowszy post | Post rozpoczynający
                • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

                  Odp.: Wypadek na Radwana

                  Jestem ostrożnym kierowca ale to fakt że nieraz pieszywchodzi na jezdnię bez zachowania podstawowej ostrożności. Pasy są to mu się należy przejść i koniec. I ostatnio taka sytuacja, jadę, ślisko strasznie, widzę panią piesza, ona mnie też jest , za mną sznur samochodów . Byłem przekonany że przed przejściem się zatrzyma a ta pani jakby istniała tylko droga i ona wchodzi mi prawie pod samochód . Żeby chociaż się zatrzymała, rozejrzała, dała sygnał że teraz to ona przechodzi. Samochód za mną zatrzymał się o centymetr . Rada dla wszystkich że kultura ruchu dotyczy obie strony. Tym bardziej że to najczęściej pieszy dotkliwie odczuwa skutki wypadku.

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Wypadek na Radwana

                    To prawda że wchodzą piesi na jezdnię nawet nie spojrzy czy coś jedzie tylko jak idzie tak wchodzi

                    Gość
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 22

                    Odp.: Wypadek na Radwana