Nie wiecie co sie stało na Iłżeckiej koło Groszka? Ok 17 zabrali kogoś karetką a już 2 godziny policja jeszcze coś tam robi
Właśnie również jestem ciekawa.Chyba potrącenie na pasach://
Słabe oświetlenie jest tam.
Dokładnie, bardzo słabe oświetlenie ulicy a przy takiej pogodzie jak dziś i ciemności o godz 17, piesi na ciemno ubrani... o wypadek tam nietrudno
Od tego sa pasy, zeby po nich chodzic. A ty zamiast pedzic naucz sie zatrzymywac jak pieszy ma zamiar wejsc na pasy i po klopocie.
Kierowcy Zwolnijcie a piesi Uważajcie gdzie przechodzicie
WSZYSCY MUSIMY ZACZĄĆ UWAŻAĆ NA TO CO ROBIMY
WINA LEŻY PO OBU STRONACH
Sama jestem kierowcą i zawsze zwalniam przed przejściem jak widzę, że ktoś stoi, ale potwierdzam, że w Ostrowcu takich kierowców z kulturą jest mało, niestety. Często spaceruję z wózkiem bo mam 7 miesięczną córcie to mało kiedy jakieś auto zatrzymuję się przed pasami, ale czasami ma to miejsce, więc nie wszyscy kierowcy to chamy. Trzeba umieć jeździć, ale pieszym także trzeba umieć być bo nie można nagle wtargnąć na pasy a widzę to czasami jak piesi wymuszają na kierowcy zatrzymanie się. Reasumując należy wszystko robić z głową
Na kilka aut jadących ciągiem, gdy stałam na środku "wysepki" z koleżanką zatrzymało się jedno - oczywiście kobieta. Częściej zatrzymują się kobiety i przepuszczają pieszych, ale muszę dodać, że "tym bardziej kulturalnym" mężczyznom też to się zdarza:)
Wprowadzic to jak najszybciej ,w kamizelkach chodzic odblaskowych wieczorem i w nocy.Ten kto niejezdzi niewie że w deszcz i noc go niewidać jeżeli jest ubrany w ciemne ubranie poniewaz switło sie odbija a juz jak z naprzeciwka jedzie samochód wtedy jedzie sie przez moment na slepo nawet drogi niewidac a co mówic pieszego.Niektórzy chyba z tego sobie niezdaja sprawy?nastepnie jest gwałtowne wtargniecie na pasy idzie gosc chodnikiem nagle odbija gwałtownie na ulicę nieoglądajac sie ,on daje kroka ,dwa a ja mam 10 m i niestety niewyhamuję