Ukończyłem Broniewskiego 3 lata temu. Jestem studentem informatyki na politechnice warszawskiej. Zdałem matematykę rozszerzoną na 97 procent, a fizykę na 79 procent. Nie chodziłem na korepetycje, bo mojej mamy nie było na to stać. Uczący panowie profesorowie( matematyk i fizyk) potrafili rozwiązać każde zadanie i pomagali, jeśli ktoś chciał. Pozdrawiam
Człowieku podpisz się jak takie kalumnie rzucasz. Jak się pani nazywa.
Ten komentarz jest byłej absolwentki z wczoraj z 22.37. Zło szybko wraca do tego, kto je produkuje. Nie boi się pani?
http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/ostrowiec-swietokrzyski/a/matura-2016-w-powiecie-ostrowieckim-wyniki-wszystkich-szkol-z-przedmiotow-chreptowicz-najlepszy,10385102/
ok wyniki każdy widzi, chodzi o post z wczoraj, jeszcze raz piszę, byłej bardzo dawnej absolwentki, który obraża grono nauczycielskie pracujące w tej placówce. Tacy forumowicze powinni być pociągani do odpowiedzialności, za to, co wypisują, bo dziś dane można łatwo zidentyfikować
Absolwentko, wstydź się. Też jestem absolwentką Bronka, sprzed 30 lat, i nie chciałabym, żeby tak ktoś mówił o mojej dawnej szkole.
Popieram, dane tej pseudo absolwentki należałoby zidentyfikować i to szybciutko aby już takich bzdur nie wypisywała!
Też skończyłam Broniewskiego, a w zeszłym roku medycynę w Warszawie. Bardzo milo wspominam moją klasę, wielu kolegów dostało się na studia medyczne i też skończyło w zeszłym roku. Czas spędzony w szkole i pomocnych, kompetentnych nauczycieli będę zawsze bardzo miło wspominać.
Absolwentka faktycznie obraża grono uczące obecnie. Natomiast ma rację co do osób zarządzających. To już nie dawni dyrektorzy z klasą, kulturą i na poziomie. Od kilkunastu lat to nadęci karierowicze, którzy widzą tylko koniec własnego nosa. Szkoda, bo to kiedyś była dobra szkoła.
Może mi ktoś powie jaką to karierę można zrobić na szkole? Dobre,uśmiałam się do łez.