Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu

- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Wyniki matur 2016 w Ostrowcu

Ilość postów: 152 | Odsłon: 13342 | Najnowszy post | Post rozpoczynający
                        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 41

Odp.: Wyniki matur 2016 w Ostrowcu

Ukończyłem Broniewskiego 3 lata temu. Jestem studentem informatyki na politechnice warszawskiej. Zdałem matematykę rozszerzoną na 97 procent, a fizykę na 79 procent. Nie chodziłem na korepetycje, bo mojej mamy nie było na to stać. Uczący panowie profesorowie( matematyk i fizyk) potrafili rozwiązać każde zadanie i pomagali, jeśli ktoś chciał. Pozdrawiam

Gość_Bartek
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 42

Człowieku podpisz się jak takie kalumnie rzucasz. Jak się pani nazywa.

Gość_były uczeń
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                    • Odp.: Wyniki matur 2016 w Ostrowcu

Ten komentarz jest byłej absolwentki z wczoraj z 22.37. Zło szybko wraca do tego, kto je produkuje. Nie boi się pani?

Gość_były uczeń
                      Zgłoś
                      Odpowiedz

http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/ostrowiec-swietokrzyski/a/matura-2016-w-powiecie-ostrowieckim-wyniki-wszystkich-szkol-z-przedmiotow-chreptowicz-najlepszy,10385102/

Gość
                        Zgłoś
                        Odpowiedz