A ty nie umiesz tego powiązać z poprzednią moją wypowiedzią.? Mam wyjaśnić "łopatodolicznie“?
"...dodam że to jest wynik średni bo w trakcie testu skakał jak szalony między 50 a 10 a pod koniec nawet 160 było..."
Myśleć myśleć myśleć
witam.
na początek mała rada w ookla test wybierajcie serwery ręcznie, bo program domyślnie zawsze łączy się z najlepszym i najszybszym,
download to nie jedyny i nie najważniejszy parametr , nie mniej ważne dla dobrego działania netu jest upload i ping.
co do jakości to filmy i przeglądnie netu u mnie jest ok, problem zaczyna się w grach sieciowych, lubię pograć w BF 4 i tu niestety vectra zawodzi.
tnie niemiłosiernie i wywala z gry nierzadko z pingiem 1020, 800, rekord to 2001.
wina leży w 100% po stronie vectry tego jestem pewien.
przez ponad miesiąc miałem neta z blokowego i z vectry równolegle , więc często przełączałem się miedzy jednym i drugim.
serwer który przycinał na vectrze , szedł gładko na blokowym !
ps. jakieś 2 m-c temu było przez dwa dni odstępstwo od normy , gra działała pięknie , ale szybko się zorientowali i wróciła "norma"
Muszą coś kombinować bo tez mam problem z netem na kazdym urządzeniu
Albo masz problem z każdym urządzeniem... Jak by coś kombinowali, to u każdego występował by problem. U mnie żadnego nie ma... na żadnym z urządzeń z dostępem do internetu, a mam ich 9.
Oj gościu pomyśl trochę, skoro zdalnie przez tel mogą uruchomić ci jakąś usługę, np zwiększenie przepustowości z 50 na 100 MB/s to również mogą to zrobić w drugą stronę
chłopie ja mam 10 mb i wszystko mi śmiga
Chłopie ty chyba nie przeczytałeś mojego postu uważnie, przeczytaj raz jeszcze,
Myślisz, że specjalnie robią ci na złość, a innych lubią bardziej od ciebie? Skąd ci się biorą takie teorie spiskowe? Zdaj sobie sprawę z tego, że stosując takie praktyki narażaliby się na utratę klientów i nie zachęcałoby to innych do podpisywania nowych umów, a więc byliby tylko stratni na czymś takim. Pomyśl logicznie zanim znowu napiszesz kolejną głupotę. Jeśli uważasz, że coś jest nie tak to zgłoś awarię, zamiast sugerować nieuczciwe praktyki, które de facto tylko mogłyby im zaszkodzić.
a jak inaczej przekonać klienta że ma słaby internet mimo przepustowości 50 Mb/s,myślisz że klient jest w stanie się czegokolwiek domyślić, nieuczciwe praktyki są wszędzie, skoro są w naszym rządzie na wysokim szczeblu to myślisz że mniejszy podmiot nie kombinuje?
Gość 20:39 niestety nie masz racji. Ja również korzystam z internetu vectry i po zwiększeniu przesyłu chodzi mi wolniej niż przed zmianą umowy na niby lepszą. Mam podpięte również kilka urządzeń i na wszystkich net się tnie i muli, więc nie pisz,że wszyscy mamy problem z urządzeniami. Na nowych urządzeniach jest to samo. Wszyscy mamy tylko jedno wspólne- vectrę. Przed zmianą umowy na szybszy net wszystko mi śmigało, po zmianie net się tnie na tych samych urządzeniach.
Jak u ciebie chodzi bez problemu to albo jesteś pracownikiem vectry albo szczęściarzem,że ciebie ten problem nie dotyczy. Ciesz się zatem szybkim łączem, bo jak praktyka pokazuje nie trwa ono wiecznie.
Wymieniałeś router przy zmianie umowy?
Nie jestem pracownikiem Vectry i żadnego nie znam. Mam za to mnóstwo znajomych, którzy korzystają z internetu Vectry i nikt nigdy nie narzekał.
Narzekacie na Vectre,a co ja mam powiedzieć?Mam neta z Orange i
ostatnio miałem około 1 Mb/s.Po interwencji na infolinii mam około 4 Mb.i pewno na tym się skończy.Na więcej nie mam co liczyć,bo mieszkam na peryferiach.Czekam na koniec umowy i myślę o internecie
LTE z Plusa za 40 zł. miesięcznie po uwzględnieniu bonifikaty z Polsatu.
Internet jest bez limitu o prędkości 20-40 Mb./s.