Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

Ilość postów: 15 | Odsłon: 1 | Najnowszy post
W aktualnym widoku dostępne są posty sprzeczne z Zasadami Forum oraz posty, które zostały czasowo wyłączone z wyświetlania ze zwykłego widoku. Ten widok ma pewne ograniczenia (np. nie można odpowiadać na posty). Przywróć zwykły widok wątku „Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów”.
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 3

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    Sklep stacjonarny nie ma prawnego obowiązku przyjmowania zwrotów, ma natomiast obowiązek rozpatrzyć reklamację.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 9

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    klient nasz Pan,ale bez przesady.Piszesz,że nawet barwiły ręce i ubrania /czyli już w sklepie ręce powinny być brudne,jeżeli chodzi o ubrania to nierozumiem,na jakiego diabła dostawiałeś je do ubrania?Artykuły tego rodzaju są zwykle wg opisu art dekoracyjnymi /czyli rozumiem,że stawiam w nich kwiaty,lub cokolwiek innego ale chyba nie powinno się tak na dłuższy czas trzymać przy ubraniu - bo i po co?/.Może jestem "uczulona" na pewien rodzaj klientów,ale przez ładnych kilka lat pracowałam w sklepie odzieżowym i pamiętam klientki rąbiące zakupy w piątek po południu lub w sobotę.Eleganckie sukienki,garsonki itp.Zwykle w poniedziałek po południu lub we wtorek panie były z powrotem - bo przymierzyły w domu i coś tam.... .Oczywiście chciały oddać i odzyskać pieniądze.Ciuszki nie były zniszczone ale widać było ślady "użytkowania" - ślady makijażu,zapach perfum.Tłumaczyły to przymiarkami w domu przed imprezą /sobota,więc wesela/.Najczęściej udawało się oddalić roszczenia w sklepie ale jedna z 'klientek" aż pobiegła do Starostwa do Rzecznika praw konsumenta.Póżniej nastąpiła wymiana korespondencji z Panią,rzecznikiem i sklepem.Coś około miesiąca póżniej przypadkiem u jednego z fotografów na wystawie było zdjęcie młodej pary i świadków /reklamująca była na zdjęciu w sukience,którą chciała zwrócić bo jakoby jej nie nosiła a tylko przymierzała w domu.Dopiero wtedy "rozżalona klientka niezadowolona z zakupu się poddała i przestała nas nękać".

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 11

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    Po części rozumiem Twoje rozgoryczenie ale i stanowisko sprzedawcy.

    Sam pracuję w handlu i widzę co się dzieje. Mnóstwo osób jako główne kryterium zakupu wybiera cenę. I nie ważne, że to gniot ale tani. Klienci tego oczekują więc również to im dostarczam. Obudźcie się ludziska nie ma nic za darmo albo tanio albo porządnie chociaż i to nie zawsze. Chcemy tanie jedzenie więc wcinamy ulepszacze i zagęstniki :)

    Temat rzeka a mało tego to te głupoty wciskane ludziom klient nasz pan.

    Zakupuje buty za 25zł i chce 2 lata gwarancji a gdzie rachunek ekonomiczny sprzedawcy? Dlatego zanim coś kupicie dokładnie oglądajcie towar a nie tylko metkę z ceną, zaoszczędzicie kłopotów sobie i sprzedającemu .

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 16

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    nie rozumiem dlaczego panie odmowily przyjecia towaru lub wymiany na inny jesli posiadal jakies wady ktore mogl Pan przedstawic. Istnieje tez prawo rekojmy jesli towar mial wady ukryte ta zasada nie dotyczy towarow przecenionych. trzeba bylo przejsc sie do rzecznika praw konsumenta. nie rozumiem Panskiego podejscia oddac towar i nie odebrac pieniedzy. prosze nie uczyc sprzedawcow dziadostwa bo mysla ze sa nie wiadomo kim.na ich honor nie ma co liczyc.trzeba spokojnie porozmawiac i wyjasnic sprawe. konsument tez ma swoje prawa. mialam podobny problem ze suwakiem w spodnicy ktory na moje oko byl juz naprawiany (klejony) i sie rozlecial podczas zakladania. po ciezkiej aczkolwiek spokojnej rozmowie zaproponowano mi wyjscie z sytuacji. wracajac do 1001 drobiazgow, lubie tam ogladac przedmioty ale to prawda niektore ekspedientki sa bardzo zadufane i odzywaja sie jak z łaski szczegolnie na kasie.

    Gość_ula zula
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 17

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    personel fatalny!!!!!!

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście zastosowano krytykanctwo wobec osoby, firmy, produktu lub usługi (krytyka dla krytyki, negatywna krytyka bez podania argumentów, wytykanie pomyłek i braków); na tym Forum krytykę powiązaną z negatywną oceną należy popierać argumentami, np. negatywnie oceniona jakość wykonania usługi lub produktu musi być poparta faktami, danymi, uzasadnieniem itp.; nie należy upominać za drobne pomyłki w pisowni, ponieważ Forumowicze nie mają możliwości edycji napisanych przez siebie postów i ewentualnego poprawienia błędów.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    To prawda Szególnie na kasie są chamskie!!i dla tego też rzadko chodze..

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście de facto nie złamano Zasad Forum, ale wiele wskazuje na to, że balansuje się na krawędzi Zasad Forum (np.: próbuje się lub realnie dezorganizuje się rozmowę lub funkcjonowanie Forum w ogóle lub w czasie napisania posta; post znacznie odbiega od Zasad Forum, a zwłaszcza od rozdziału "Obowiązujące zwyczaje na Forum", które opisane są w punktach 6 i 7 Zasad Forum); prosimy ponownie zapoznać się z Zasadami Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 24

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    Ten sklep badziew to SKANSEN LAT POPRZEDNICH !!! Jak durnie patrza zza winkla na "intruzow" miedzy ciasno ustawionymi polkami z bryndzowatym towarem . Folklor kalwaryjski.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście de facto nie złamano Zasad Forum, ale wiele wskazuje na to, że balansuje się na krawędzi Zasad Forum (np.: próbuje się lub realnie dezorganizuje się rozmowę lub funkcjonowanie Forum w ogóle lub w czasie napisania posta; post znacznie odbiega od Zasad Forum, a zwłaszcza od rozdziału "Obowiązujące zwyczaje na Forum", które opisane są w punktach 6 i 7 Zasad Forum); prosimy ponownie zapoznać się z Zasadami Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 25

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    humory to maja najbardziej ta na kasie z szrama na policzku wielka kasjerka. Kultury naucz się kobieto.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście zastosowano krytykanctwo wobec osoby, firmy, produktu lub usługi (krytyka dla krytyki, negatywna krytyka bez podania argumentów, wytykanie pomyłek i braków); na tym Forum krytykę powiązaną z negatywną oceną należy popierać argumentami, np. negatywnie oceniona jakość wykonania usługi lub produktu musi być poparta faktami, danymi, uzasadnieniem itp.; nie należy upominać za drobne pomyłki w pisowni, ponieważ Forumowicze nie mają możliwości edycji napisanych przez siebie postów i ewentualnego poprawienia błędów.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość_Maria
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 27

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 drobiazgów

    majac taka szefowa nie dziwie sie ze sie nie usmiechaja, ta baba jest okropna

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście zastosowano krytykanctwo wobec osoby, firmy, produktu lub usługi (krytyka dla krytyki, negatywna krytyka bez podania argumentów, wytykanie pomyłek i braków); na tym Forum krytykę powiązaną z negatywną oceną należy popierać argumentami, np. negatywnie oceniona jakość wykonania usługi lub produktu musi być poparta faktami, danymi, uzasadnieniem itp.; nie należy upominać za drobne pomyłki w pisowni, ponieważ Forumowicze nie mają możliwości edycji napisanych przez siebie postów i ewentualnego poprawienia błędów.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 30

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 Drobiazgów

    z tego co wiem, pracownice sa pomocne i mile, a jesli tak nie jest to moze najpierw nalezy spojrzec na siebie ? spokojnie wszystko sie zalatwi :)

    Gość_klientka
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 33

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 Drobiazgów

    chyba masz rację. A ta kobitka co jest zniczach na listopada to też ma za swoje ,Chyba najwięcej zniczy w ostrowcu.

    Gość_laleczka
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 36

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 Drobiazgów

    moze i ciasno ale sklep ma swoj klimat i fajna obsluge

    pismen
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 39

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 Drobiazgów

    Nie raz byłam w tym sklepie i zawsze miło od strony sprzedawców, czy o coś zapytałam, czy to mój kochany tata coś tam musiał się dopytać i panie wszystko ładnie mu wytłumaczyły jak to facetowi starszemu i dały radę ;) Pomogą i doradzą , bo nie raz widziałam jak komuś pani jedna czy druga doradzała , a nawet mi podczas wyboru jakieś lalki. Czasami każdemu zdarzy się zły dzień i nie będzie zawsze uśmiechnięty, ludzie proszę spójrzcie czasami pierw na siebie.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 42

    Odp.: Uprzejmość sprzedawców w 1001 Drobiazgów

    Ale klientem jesteś kilka minut dziennie, a sprzedawcą kilka godzin. Więc twój obraz tym samym jest subiektywny.

    ciemniak12
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 46
    Treść posta czasowo wyłączonego z wyświetlania jest niedostępna.
    Ten post został czasowo wyłączony z wyświetlania. Zostanie przywrócony do wyświetlania, jeśli jest zgodny z Zasadami Forum. Kiedy post zostanie przywrócony do wyświetlania?
    Zgłoś
W tym wątku znajdują się 10 postów, które oczekują na weryfikację (m.in. sprawdzenie, czy są zgodne z Zasadami Forum; możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami).

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -