Czy ktoś może orientuje się dlaczego po upłynięciu 2 letniej umowy i wypowiedzeniu jej przyszedł rachunek w wysokości 4 rachunków? Dziś przyszło pismo i już nie wiem co robić! Okres wypowiedzenia już dawno minął. W związku że dalej doładowuję konto to nr mam aktywny. Czy to ma związek? Czy ktoś się orientuje w tych całych prawach? Bo ja już szczerze mówiąc gubię się i nie wiem co robić. Nie śpię na pieniądzach a tu co rusz jakieś pisma i straszenie windykatorem.
Na odległość trudno coś doradzić,umowę najczęściej trzeba wypowiedzieć miesiąc przed ostatnim okresem rozliczeniowym coś w ten deseń .Trudno odgadnąć za co ta faktura ale generalnie jak wypowiadałem umowe określałem się co dalej z numerem czyli pisałem,że chce go przenieść na karte i jak nie przedstawili odpowiedniej oferty lub mnie olali to numer stawał się numerem na doładowania ale powiadamiano mnie o tym na piśmie .
Proponuje udać się do salonu najdłużej działa ten w Galerii .
Umowa została wypowiedziana z zachowaniem numeru. Teraz co określony czas muszę tylko doładowywać konto daną kwotą. Nie rozumiem tylko skąd taki wysoki rachunek. Cóż myślę że najlepiej będzie jak pójdę do punktu i dowiem się na miejscu. Dziękuję @Człowiek za odpowiedź.
jesli przyjdzie ci nakaz zapłaty to natychmiastowo odwołaj sie do sądu w lublinie ze umowa jest przeterminowana .sprawa trafi do sądu i sad uchyli w twoim miescie umowe .jesli tego nie uczynisz windykacja cie bedzie straszyc i umowa nabierze praw i wejdzie ci komornik powodzenia masz 14 dni po odebraniu pisma o nakazie zapłaty
Co?? Boże nie dobijajcie mnie! Jak można straszyć windykatorem i komornikiem jeśli umowa wygasła? Przecież ja się wywiązałam z tego co było w niej zawarte!
proponuje ci rozmawiać i to ostro w salonie orange tu dostanisz sprzeczne wypowiedzi
w Orange to mu ic nie powiedzą. Niestety ta firma nie ma dobrych notowań na rynku. Tysiące ludzi rezygnuje z telefonów stacjonarnych w Orange Dawne TP. i przechodzi do konkurencji. Mają drogo i nie dbają o klienta.
Do autora....przeczytaj dokładnie umowę, tam masz wsio zapisane. Pewnie nie poinformowałeś o czymś i stąd rachunek/kara/opłata wyrównawcza.
jeśli to była już Twoja druga umowa, to pewnie trwała na 2 lata + miesiące które miałaś do końca tamtej umowy kiedy podpisywałaś aneks przedłużenia. Zwykle na kilka miesięcy przed końcem umowy proponują przedłużenie umowy, nowy telefon itp. Więc jeśli przedłużyłaś na 4 miesiące przed końcem umowy na kolejne 2 lata, to pewnie było od tego momentu 2 lata i 4 miesiące. Wypowiedziałaś po 2 latach bo to tak wchodzi w głowe, jest październik, to za 2 lata będzie nowy. Więc po wypowiedzeniu, a musieli je przyjąć, doliczyli rate 4 pozostałych miesięcy. Chociaż pewnie się myle.
Sprawdź doładnie aneks, a jeśli do była pierwsza umowa, to się poddaje ;)
@foka jest dokładnie tak jak napisałeś/aś. Rachunek wyrównałam i podziękowałam za współpracę. :)
Czy udało się wyjaśnić sprawę? Jeśli nie to zachęcam do kontaktu z nami przez formularz Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/ Opisz dokładnie sprawę. Sprawdzimy to.