bo projektanci, nie przyjeżdzają na ulice i nie liczą wjazdów, tylko posiłkują się mapami z wydziału geodezji. Jeśli mapy nie są uaktualnione to już wina pracowników UM.
Droga wezsza a w perspektywie wiekszy ruch(most w Solcu)Co na to przedstawiciele Ostrowca w Sejmiku Wojewodzkim i nie tylko?Ostrowiec coraz bardziej spychany jest na margines przez Kielce.
To jest paranoja. Boczna ulica (osiedlowa) Hubalczyków ma 6 m szerokości, a wylotowa (wojewódzka) 7. Myślałem, że takie sytuacje zdarzają się tylko w komediach St. Barei.
cieszcie się ze w ogole bedzie. po co tam dwupasmowka? az taki tłok tam jest?
Miała być dwupasmówka,a teraz będzie droga osiedlowa?Mam nadzieje,że prezydent do tego nie dopuści i zainterweniuje u kolegi Jarubasa.
7 metrów to normalna szerokość dla dróg wojewódzkich
i jeszcze powinni ją pokręcić , bo to też norma a wnuk w przyszłości będzie zadowolony a i kapitał nie przyjdzie -będzie świeże powietrze.
Tak, tak. Kapitał przyjdzie, bo Bałtowska będzie szersza o 3 metry. Dokładnie takie myślenie ma, niestety, przyszłość w tym biednym kraju.
Dla mniej rozgarniętych prosta zagadka: jak myślicie (postarajcie się), czy np. w Niemczech gospodarka się rozwija, bo zbudowali najpierw gęstą sieć autostrad, czy może zbudowali sieć autostrad, bo gospodarka się rozwija? To jest przykład z praktyki, a teraz, geniusze ekonomiczni, kombinujcie dalej. Może lotnisko? To by przyciągnęło biznes. Na 100%.
najpierw się buduje infrastrukturę pod inwestycje, a nie odwrotnie rozgarnięty geniuszu ekonomii
Jaką infrastrukturę i pod jakie inwestycje?
09;42 oto pokazałeś kwitnący prowincjonalizm , zielonego pojęcia nie masz jakie drogi mieli Niemcy w początkach rozwoju , chodziłeś do innych szkół. A mieli dużo lepsze niż Twoje 7 metrów, przykłady można mnożyć.
A ki4dy ona będzie, bo dół na dole
ha ha typowi marzyciele ; po pierwsze na przebudowę tej drogi poczekacie jeszcze wiele wiosen ; po drugie nawet po przebudowie tej drogi nie ma żadnych szans na przyjście jakiegokolwiek kapitału
Ty pokazałeś za to światowość i masz zielone pojęcie. Co do szkół, to z pewnością kończyliśmy różne. Wszystkie inwestycje powinny być skrojone na miarę miasta takiego, jakie będzie nie jutro, tylko za 10-20 lat. Co konkretnie da większa szerokość jezdni? Że paru wioskowych głupków rozpędzi się w terenie zabudowanym do 120/h? Nie ma żadnego uzasadnienia ekonomicznego, ani nie istnieją plany rozwoju miasta, które tłumaczyłyby konieczność szerszej ulicy. Most w Solcu? No i jakie natężenie ruchu to wygeneruje? 7 metrów to jest standard, dokładnie tak, jak ktoś tu wcześniej napisał. Inwestycje? Na dobrze skomunikowanym terenie po Starym Zakładzie nikt nie chce inwestować, ale z pewnością przy Bałtowskiej powstanie eldorado. Tylko główny warunek: szeroka jezdnia. Ręce opadają.
Proponuje obejrzec film animowany"Auta". To taka bajka z ponurym morałem dla małych miejscowości gdzie mieszkańcy cieszą się z szerokopasmówki
droga powstanie wreszcie ,jak w Kielcach nie będą wiedzieli co z kasą zrobić.
15;41 kpisz , a może coś rozwojowego należałoby podjąć.
Jesteś definitywnym pesymistą z wizją dwudziestoletnią a szkoda. A może te głupki dadzą kasę dla Ostrowca ?. Cienko myślący nie mają przyszłości.