Znana firma transportowa. Jeszcze troche i stracą pasażerów bo kto będzie z nimi jeżdził po takich cenach! powinny być bilety miesięczne jak to jest w MPK!Wtedy było by ok..A przez to że trans katrina jeżdzi na trasie bodzechów ćmielów MPK ograniczyło kursy i ktoś jak nie ma wyjśćia to jedzie z trans katriną mając nawet bilet miesięczny! i w ten sposób płaci dwa razy więcej!Wiele osób się z tym nie zgadza i postanowiliśmy wyśłać odpowiednie pismo do władz Ostrowca św,Bodzechowa i Cmielowa, ponieważ właściciel trans katriny obiecywał wprowadzenie biletów miesięcznych a tak naprawde to jest puste gadanie i robi sobie z tego jaja.
Dużo osób z porcelany ćmielów już przez to z nimi nie jeżdzi no bo ile można płacić a ta firma ciągnie tylko do swojej kieszeni i na zwykłych ludziach chce się wzbogacić,już lepiej było jak samo mpk jeżdziło bo i częściej a przez tych zdziertuchów mpk jeżdzi rzadziej
Nic niezrobisz jest wolny rynek,tylko moga zakazac zatrzymywania sie im na przystankach.Wszystko zalezy od ludzi niebeda jezdzić to upadnie i bedzie kursowalo Mpk,zreszta sami do tego doprowadziliście
Bo upadnie ludzie nie będą jeżdzić chyba że wcześniej licencje cofną a to bardziej prawdopodobne do prowadzenia transportu trzeba mieć olej w głowie hehehe
To chyba jedno drugie wyklucza jeśli zabronią wam się zatrzymywać na przystankach to tym samym trans katrina upadnie bo z innego miejsca w komunikacji miejskiej pasażerów nie wolno zabierać a mogli by zakazać a ty najpierw pomyśl a póżniej pisz bo coś ciężko rozumujesz.
Bąk myślał że go w superlatywach opiszą i się grubo pomylił sam na siebie bata zrobił parodja
Zdaniem prezesa MPK, Magdaleny Kołeczek, propozycja modelowego rozwiązania, to wdrożenie rozwiązania prostego i przyjaznego mieszkańcom –jednej komunikacji miejskiej i podmiejskiej. Przez ostatnie tygodnie trwały rozmowy zarządu MPK z włodarzami gmin: Bodzechów, Bałtów, Kunów, Waśniów i Ćmielów oraz prezydentem miasta Jarosławem Wilczyńskim. Samorządy w ramach zadań własnych są zobowiązane zapewnić mieszkańcom sprawną komunikację zbiorową. Propozycja dotyczyła dopłat do kosztów w kursach o niskiej frekwencji. Wójtowie gmin obawiali się żądań MPK. Z uwagi na reorganizację oświaty, budżety nie wszystkich gmin były w stanie udźwignąć dofinansowania nierentownych linii autobusów miejskich.
Wszyscy potwierdzają, że rozmowy były trudne. Niektórzy zastanawiali się nad wprowadzeniem prywatnego przewoźnika. W gminie Waśniów i Bałtów utrzymano dotychczasowe kursy autobusów. Na sesji Rady Gminy w Bałtowie podjęto decyzję o dofinansowaniu jednego kursu. Jak nas poinformował wójt gminy, Andrzej Jabłoński, chodzi o kurs poranny, około 400 km w skali miesiąca w przeliczeniu 2,50 za km. W gminie Waśniów rozmowy dotyczyły dwóch linii: Nr 16 i 17. Gmina dopłaci do dwóch kursów. Jest to około 140 km w przeliczeniu na 3 zł za km. Jak podkreślił wójt Krzysztof Gajewski, podjęta decyzja podyktowana była bardziej potrzebami społecznymi i oczekiwaniami mieszkańców, niż kalkulacją ekonomiczną.
Najbardziej oberwało się gminie Ćmielów. To tam MPK zlikwidowało najwięcej kursów. Część z nich jednak udało się uratować. Jak mówi burmistrz Miasta i Gminy Ćmielów, Jan Kuśmierz, po zasięgnięciu opinii radnych gmina postanowiła dofinansować kursy autobusów w godzinach umożliwiających dojazdy i powroty do i z pracy. I tak, linia nr 2 pozostanie w soboty i niedziele z godz. 4.56, we wszystkie dni z godz. 20.56, wyjazd autobusu będzie z os. Wióry bądź os. Kochanowskiego. Pozostanie także kurs w soboty i niedziele z godz. 23.15.
-W sumie na odcinku Ćmielów – Ostrowiec Św. będzie 15 kursów MPK, 30 kursów przejmie prywatny przewoźnik Trans Katrina, a 33 ostrowiecki PKS - mówi J. Kuśmierz.
W gminach powiatu ostrowieckiego starano się utrzymać kursy w godzinach powrotu i wyjazdu do pracy przy harmonogramie zmianowym. Co oznacza, że mieszkańcy dojeżdżający do pracy w Ostrowcu na pierwszą czy drugą zmianę mogą sprawnie korzystać z linii miejskich. Nie wzbudza to jednak entuzjazmu. Mieszkańcy wciąż uważają, że wcześniejsze zawieszenie niektórych linii nie ułatwia życia. Najtrudniejsza sytuacja dotyczy weekendów, gdzie wieczorem do niektórych miejscowości nie można się dostać autobusem.
Jeżdze wsystkimi dostępnymi busami w ostrowcu trans camp,trans katrina,gut bus i mpk +pks dla mnie najgorszy przewoznik to TRANS KATRINA jeżdzi w godzinach najmniej dostępnych dla ludzi do pracy z pracy z szkoły i lekarza +po tym wszystkim może lepiej było by TRANS KATRINE zamknąć a innego prywaciarza puścić wraz z MPK LUB PKS lub Gut Bus.
najlepiej było jak samo MPK do Ćmielowa jeżdziło
A ty myślisz, że sam sobie takie ustalił godziny? Przecież wolałby wtedy, gdy wszyscy idą do pracy, ale wtedy by się dublował z MPK a w mniej atrakcyjnych godzinach nic by nie jeździło.
Nie pisz głupot mieszkam w ćmielowie i widze jak busy Trans Katriny jeżdżą przed autobusami Mpk,to jak się niedublują wręcz się z nimi ścigają i przez to Mpk ograniczyło kursy kiedyś nie było problemu z dojazdem np.w niedziele na 1szą zmiane do pracy do Ostrowca,teraz ludzie dzień wcześniej w sobote wieczorem muszą jeżdzić i spać u rodziny,a potem do pracy o niebo lepiej było jak Trans Katrina nie jeżdziła,a Mpk było same bo i więcej kursów wiele osób tak twierdzi WYNOCHA Z ĆMIELOWA słuchy chodzą że busy zostaną zlikwidowane oby.
Jak by tylko się dało to każdy kurs był by minute przed każdym kursem MPK no a co z tymi biletami miesięcznymi?niedługo ludzie to za jeden kurs 5zł będziecie płacić też słyszałam że to coś mają zlikwidować.