Oni chyba są właścicielem Heyah. No, więc ja mam w Heyah telefon od początku istnienia i jak do tej pory nie narzekam. Ceny takie same jak w Play, tylko do Play dzwoniąc to 1 zeta/min.
W sumie korzystałem jakiś czas. Nie miałem większych problemów, ale z racji tego, że kończyła mi się umowa a Play mi dało więcej to zmieniłem operatora.
Śmiać mi się jedynie chciało jak po rozwiązaniu umowy (której czas obowiązywania już się zakończył) zadzwonili do mnie z "ankietą" w której ostatnim pytaniem było "Czy operator podczas przepisywania umowy poinformował Pana o karze finansowej za rozwiązanie umowy ?" Mając pewnie na celu przestraszenie mnie.
Uśmiechnąłem się do słuchawki i odpowiedziałem "umowa już wygasła droga Pani".
Gdybym teraz cofnął czas powiedziałbym "Tak poinformował mnie" - ciekawy jestem co by wtedy odpowiedziała :)