Ludzie piszcie bez błędów bo, aż w oczy kole,co do Pani Bukały ,jest dyrektorką wymagającą i pilnującą porządku ,jako polonistka ...to wiedza b.ogromna ,a po resztą jestem za nauczycielami którzy wymagają od uczniów nauki .
Z tą ilością dzieci ciężko Wam będzie się utrzymać a już na bank bardzo ciężko będzie Wam znaleźć 15 chętnych by założyć stowarzyszenie moim zdaniem to w Waszym wypadku nierealne.Nauczyciele rzucą Wam pod nogi wszelkie dostępne kłody i na forum już to robią :)oni mają inne priorytety.Szansą mogło by być to,że jakieś stowarzyszenie w pobliżu Ostrowca ma wolne moce przerobowe i nauczycieli z Ostrowca to może jakiś cień szansy by był.Rachunek jest prosty nawet gdybyście mieli wszystkie dzieci będzie to bardzo trudne,potrzebujecie powyżej 100-120 by mieć szanse ,co prawda z tego co patrzyłem u Was są duże subwencje od państwa ale koszty Was zjedzą.
A ja z tego co wiem to rodzice wypełnili deklaracje ale już większa część się wycofała i wycofuje i to dobra decyzja będzie. Co będzie potem jak wy już szalejecie i pryskacie jadem przyszli organizatorzy stowarzyszenia .Wstyd.Wiadomo kto tak szczuje.
Dlatego szkoda budynku i lepiej go jednak przeznaczyć na DPS-Dom Spokojnej Starości bo bardzo dobre miejsce tam jest ,cisza i spokój i nie zakłócało by to mieszkańcom tamtejszym.A i ludzie by dostali pracę z tamtych okolic.
Człowiek nie bardzo rozumiem dlaczego napisałeś :.Nauczyciele rzucą Wam pod nogi wszelkie dostępne kłody, przecież oni i tak dostaną pracę i jeśli rodzice chcą stowarzyszenia to nauczycielom nic do tego , niech sobie zakładają,dlaczego ciągle napiętnujecie nauczycieli.Przeciez w gruncie rzeczy ktoś kto tam zaklada stowarzyszenie będzie musiał tychże nauczycieli pozyskać ,a czy mu się uda,czy będą chętni?wątpię.
a dlatego, że stowarzyszenie zatrudnia na umowę o pracę na podstawie kodeksu pracy, a miasto musi na podstawie karty nauczyciela.W stowarzyszeniu koniec różnych przywileji.