A młodsi to do ilu lat?Już nie ma tych zniżek?Zauważ,że jednak rodzice w ferie pracowali,nie każdy jest nauczycielem.
Ja też nie jestem nauczycielem i chodziłem po pracy. Nie rób problemu gdzie go nie ma. Basen jest nocy czynny. Są też i soboty i niedziele. Widocznie w galerii lepiej. Oj roszczeniowi rodzice. Daj do szkoły prywatnej tam wszystko będzie dziecko miało , jak oczywiście zapłacisz
Jak pływanie miały tylko klasy II przez wiele lat to było wszystko dobrze i nikt nie narzekał. Nagle pojawił się bonusik dla innych klas. I zamiast cieszyć się, że dzięki czyjejś zaradności dzieciaki skorzystały niektórym od razu się wydaje, że tak musi być zawsze. Pokazuje to najlepiej jak szybko ludzie przyzwyczajają się do darmochy i jak trudno z nią się rozstać.
zapłać , rozwiąże sie problem, w czym Twój problem?
Często jest tak że w kalsach pierwszych jest bardzo niska frekwencja na basenie, a to trzeba opłacić autokar, instruktorów i ogólnie pobyt na basenie. A z doświadczenia wiem że rodzice nie puszczają dzieciaków na basen u córki w pierwszej klasie Pani informowała że zdarzają sie tygodnie że na Rawszczyznę jechała z 2-3 dzieciaków, a potem lament że nie ma.
w naszej pierwszej klasie była frekwencja na basenie 90% i co z tego skoro basen został dzieciom zabrany