czy ktoś ma jakiś telefon ? nigdzie nie mogę znalesc a chcialem sie na geometrie umowic i zbieznosc
chodzi mi o ta na orlenie co jest nie geometrie i jakiegos kolesia bo tam rano przypadkiem zadzwonilem
podpijam
no to powiem ze bylem i trochę mi mina zrzedła bo spodziewałem się profesjonalizmu a wyszło, ze jak mowie ze mi coś z tylu stuka to facet stwierdził ze wszystko ok i tylko jeden amor pokazuje skuteczność 100 % co jest niemożliwe (o tym to i ja wiem) i coś z nim nie tak ale nie wie co, super ..... dowiedziałem się tyle samo co przed przyjazdem i zapłaciłem 50 zł nic tylko jeździć na sprawdzenie ... jadę znowu do kunatów ....
co łun sie na tem rozumi na jakich amorach heheheh 100%
KOLEGO Z 19:31 NIE BARDZO ROZUMIEM CO NAPISAŁEŚ, ALE TO MNIEJSZA, DZIŚ WJECHAŁEM NA KANAŁ I OKAZAŁO SIĘ ŻE TO ŁĄCZNIK STABILIZATORA , USTERKA NIE USTERKA TYLKO TRZEBA ZŁAPAĆ I POKRĘCIĆ W RÓŻNE STRONY ŻEBY SIĘ DOWIEDZIEĆ CO TAK CPYKA A NIE SAMYM GUZICZKIEM OPEROWAĆ I SZPAN ŻE NOWOCZESNE URZĄDZENIA, KUNATY BO KIEDYŚ TAM JEŹDZIŁEM MAJĄ WSZYTKO PROSTE I STARE ALE WIEDZĄ CO NALEŻY ZROBIĆ , OSOBIŚCIE PO TAKIM CZYMŚ DYSKWALIFIKUJĘ TĄ STACJĘ JAKO MIEJSCE DO DIAGNOZY USTERKI ZAWIESZENIA W 100 % POZA TYM ŻE WYDACIE KASĘ - TAKA USTERKA TO PODSTAWA I KAŻDY DIAGNOSTA NIE POWINIEN MIEĆ NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU ŻEBY TO ZDIAGNOZOWAĆ
tak czytam i chyba cię ktoś kolego oszukał bo sprawdzenie na opatowskiej kosztuje 25 zł a nie 50 zł a robię tam często samochody i wiem że jak ktoś przyjedzie na zbieżność to sprawdzają w samochodzie wszystkie podzespoły odpowiadające geometrii kół a nie stabilizator który nie ma wpływu na ustawienie. Możliwie omijać gościa grubego w okularach chyba jest rzeczoznawcą nie ma pojęcia albo mu się nie chce robić po nim zawsze jest jakiś problem