Czy w Ostrowcu jakiś mechanik posiada urządzenie do sprawdzenia co2 w układzie chłodniczym auta?
Nikt w Ostrowcu nie jest w stanie sprawdzić czy spaliny przedostają mi się do chłodnicy przez uszczelkę pod głowicą? byłem u 3 mechaników i żaden nie jest w stanie stwierdzić na 100% czy to uszczelka głowicy ma przedmuchy w Borygo nie ma oleju ani tłustej mazi, w oleju nie ma płynu ani go nie przybywa, jedyny problem to przy dłuższej jeździe przy prędkości 130km-150km/h wyrzuca płyn zaworem bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym jakiś 1l ubytku na 100km przejechanych.
a może zacznij od zmiany korka na zbiorniczku
Mnie na 11 Listopada (przed myjnią po lewej stronie) sprawdzili. Nakładają na zbiornik jakiś specjalny korek który się zabarwia jeśli jest CO2. Niestety mnie czekała wymiana uszczelki plus planowanie głowicy.
okey dzięki za info jutro podjadę na 11 listopada sprawdzę czy spaliny się nie dostają do układu. Korek wymieniłem dziś po przejechaniu 200km zauważyłem że górny wąż jest gorący a dolny lekko ciepły,może to termostat się zaciął i nie otwiera się duży obiegu bo gdy przycisnę mocniej gaz temperatura przekroczy 90stopni i wtedy wyrzuca płyn, samochód to audi 1.9tdi. Jutro wyciągnę całkiem termostat jak to nie pomoże to raczej uszczelka na 99%:(
W takim razie to nie będzie uszczelka tylko raczej termostat albo pompa wody nie wydala.
Byłem na 11 listopada płyn się nie zabarwił, panowie powiedzieli ze głowica okey, wyjąłem termostat,korek zmieniony, byłem dziś u szóstego chyba mechanika kazał mi przegonić konkretnie samochód to tak zrobiłem na każdym biegu do 4000obr 1.9tdi jak podjechałem pod warsztat to temp. wskoczyła na 110stopni węże stwardniały wody wywaliło z 0,5 litra ciepłego nawiewu nie było, jak temperatura spadła na 90 ciepłe powietrze wróciło, według niego to nie pompa wody bo jak by to pompa była to przy 90stopniach tez by ciepłego nawiewu nie było w sumie wymieniłem ja w listopadzie, powiedział mi ze to na pewno uszczelka i ten test to o dupę rozbić. Już nie wiem sam co robić nie mam koncepcji chyba wszystko wyeliminowane, jak by ten test na co2 wyszedł pozytywnie to bym kazał zrzucić głowice a tak to nie wiem......... co najlepsze do 110km/h jak jezdze to sie nic w sumie nie dzieje.