uppps, tu dziennikarce TVN wypsnęło się pytanie, którego nie powinna była zadawać. Chyba nie dostała listy dopuszczalnych pytań i wyszło, że premier co prawda pakt fiskalny popiera, ale nie do końca wie co w nim jest - choć sam uważa się za "osobę kompenentną w tym czym się zajmuje"
"Cytując fragment pieśni: „cóżem ci uczynił…czym zawinił…?” – może moim jedynym grzechem jest to, że nie reklamujemy się na Państwa stronie? Dodam jednak, że poza Newsweekiem nasze spółki reklamują się także w innych tytułach. Jesteśmy jednym z największych reklamodawców w Polsce. W 2013 roku podjęliśmy współpracę reklamową z pismami: Claudia, Food&Friends, Forbes, Gala, Gazeta Wyborcza, Glamour, Grazia, Harpers Bazaar, Joy, Kalejdoscope, KMAG, Kuchnia, Moje Gotowanie, National Geographic, Pani, Show, Traveler, Twój Styl, Viva, Wprost, Zwierciadło, a także w prawicowym „Do rzeczy”. Współpracujemy bowiem z różnymi wydawnictwami pod warunkiem, że starają się być obiektywne i rzetelne i nie opluwają potencjalnych reklamodawców, a z innymi mediami konkurują uczciwie."
Jerzy Mazgaj
Główny akcjonariusz Alma Market
Przewodniczący Rady Nadzorczej Vistula Group - właściciela takich brandów jak Vistula, Wólczanka i Deni Cler- wie, że nazwa zobowiązuje.
Pismen, a może by tak coś od siebie a nie cały czas cytujesz kogoś? Sam nie potrafisz myśleć?
Widac, ze wyznawcy PO nie rozumiejeja roznic pomiedzy prywatnymi a panstwowymi przedsiebiorstwami...
Czy polując na Lisa prawicowe media upolują reklamodawców?
http://jerzymazgaj.natemat.pl/52405,czy-polujac-na-lisa-prawicowe-media-upoluja-reklamodawcow
właśnie straciłem cenne 10 minut na czytanie tych wypocin.
Proszę o niezamieszczanie więcej takich linków, bo czas jest zbyt cenny, aby tracić go na czytanie tego czegoś.