Mam 35 lat i w końcu postanowiłem coś zrobić ze sobą w sensie wyglądu, dlatego proszę o doradztwo w kwestii wybrania siłowni w Ostrowcu. Jedyne czego bym wymagał to dobrej atmosfery, czyli żeby ludzie zaprawieni w boju nie śmiali się ze mnie że podnoszę 30 kg a oni 130 kg. Liczył bym raczej na pomoc stałych bywalców w poprowadzeniu na początku jakiegoś treningu. Czy jeśli do którejś pójdę to czy np ktoś mi pokaże na początku co robić bo jestem totalnym laikiem a chciałbym się trochę ogarnąć.
35 lat... to cholernie dobry wiek u faceta ;) A na sport nigdy nie jest za późno. Trzymam kciuki za to abyś wytrwał w postanowieniu!
pewnie, na pomoc zawsze możesz liczyć, także śmiało :)
Dzięki za wsparcie :)
A czy ktoś tam poprowadzi mnie na początku i pokaże co i jak bo jak pisałem jestem zielony w tym temacie. A ceny jak wyglądają ???
CENTRUM NA SŁONECZKU!
W B&W podobno organizowane są dni otwarte (darmowe treningi) w każdą sobotę wakacji, więc możesz sobie pójść na mały rekonesans - przyjrzeć się jak wygląda wyposażenie, czy są instruktorzy czy opiekunowie sal, którzy podpowiadają nowym jak i od czego zacząć.
Nie ma reguły, bo wszędzie możesz trafić na idiotę, który będzie chciał się popisać. W zasadzie stali bywalcy nie kozaczą i mimo, że zwykle mają kilkanaście centymetrów więcej w klatce i podnoszą kilkadziesiąt więcej kilogramów, to się z tym wcale nie obnoszą. Nie po to na chodzą na siłownię, żeby prężyć muskuły, tylko by poćwiczyć. Spokojnie odczekają aż skończysz swoją serię, nie będą ci zaglądać na gryf czy wytykać, że muszą po tobie dokładać. A jak zapytasz, na pewno doradzą, bo dla nich formą dowartościowania będzie jak "żółtodziób" poprosi ich o radę, a nie to jak sobie z niego podśmiechujki zrobią.
otóż to, stali bywalcy są spoko. Zawsze doradzą czy pomogą.
prtzyjdz do malwy do Czarka rozpietosc wieku od 15 do 50 lat
black and white tam sa profesjonalisci ktorzy zajmuja sie tym zawodowo wiec napewno pomoga z checia,wyniki swiadcza o klubie duzo .