A czy pan inżynier znalazł już lokal oraz kapele na ślub?
Mejia mylisz osoby - ktos inny pisał o ślubie. Ja proponowałem kawe ale moze być też spacer :).
tomtom289@wp.pl - jesli masz ochote to daj znac.
masz rację, 3 ba droga mejiu;) nie każdy samotny to dziwak czy nieudacznik,czasem po prostu tak się życie układa..ja np jestem lekarzem, ciężko pracuje i po prostu do tej pory nie miałem czasu ani okazji poznac kogoś naprawdę wartościowego, godnego zaufania, godnego by poswięcić mu czas, którego tak naprawdę mialem niewiele..ale może wlasnie teraz jest czas by to zmienić...hatersi niech sobie to nazywają desperacją, głupotą, pójściem na latwiznę, ale ja uważam,że nawet tu,na takim forum mozna poznac kogoś naprawdę wartosciowego, chociaz czytając większośc postow można miec wrażenie,ze zagladają tu sami..no,nie ważne.. gdyby ktos mial ochote porozmawiać,zapraszam:37537885. pozdrawiam!:)
Dokładnie. ja miałam czas i owszem, znalazłam kogoś-byliśmy razem naprawdę długo i dopiero po 30-tce nagle okazało się, że nie tworzymy razem tej przysłowiowej połówki, no i pojawił sie ktoś trzeci...I w tak prosty oraz przyziemny zostałam singielką po przeżyciach i cóż zrobić...Nie chce już spisywać życia na straty i zacząć robić na drutach albo chodzić po lekarzach jak to starsze panie robią...
No tak, zwracam honor gościu Inżynierze.
mejia ja też czekam :),:),:)
Ciekaw jestem czy doktor pracuje w ostrowieckim szpitalu, ale jak niedawno po studiach to pewnie tak bo nabiera doświadczenia. Młodych jest tam naprawdę niewielu. Pań lekarek faktycznie jest chyba ze 3 ale czy wolne to nie wiem. To samo jest z pielęgniarkami, przeważnie zaobrączkowane.
A co do małżeństw między lekarzami to nie jest to regułą, ale się zdarzają jak w każdych grupach zawodowych.
Powodzenia:)
młodych dohtorów mamy tez kilku w przychodniach;P np w mojej jest 2 i jedna młoda lekareczka;p
Teraz i salowe są niekiedy po studiach?