Wystrój salonu to i mnie się tam nie podoba. Takie trochę lata '90.
Mam swój salon fryzjerski i wiem ze opoznienia to w dużej mierze nie jest wina szefowej tylko tego ze klientki nie umieją przychodzić na czas. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z paznokci w tym salonie ;)
Dokładnie. Jak klientka się spóźnia 30 minut bo była na zakupach, to cały ,grafik się rozjedzie. A to, że dużo osób to znaczy, że się klienci cieszą z usługi.
uwierz mi w latach 90 salon miał inną właścicielkę i inny wystrój. Przecież tam był remont niedawno. Mnie się podoba jak jest. Najważniejsze, że usługi na najwyższym poziomie, wygląd to sprawa drugorzędna.
To musiała CI robić pazurki Karolina , bo ja miałam po niej ten sam problem ,ale teraz chodzę do Moniki i jest OK. Podobno Karolina juz tam nie pracuje
Mnie po Karolinie podchodziły paznokcie powietrzem. Dobrze, że odeszła. Nie wróżę jej utrzymania własnego biznesu jak będzie tak odesłać robotę.
Ja jestem bardzo zadowolona z usług wykonywanych przez panie: Marlenę i Monikę. Hybrydy starannie wykonane, idealnie odwzorowane ze zdjęcia, które pokazałam. Pedicure + malowanie zwykłym lakierem utrzymuje się ok. miesiąc. W salonie jest czysto. Panie są bardzo miłe, kulturalne i komunikatywne. Na pewno będę stałą klientką. Polecam ten salon niezdecydowanym.
ja omijam szerokim łukiem ten przybytek, niestety nie szanuje się tam stałych lojalnych klientek. Trochę się dziewczynom w głowach poprzewracało, chodziłam tam od lat i nie było problemu z terminami , teraz nie można się zapisać na co najmniej 2 miesiące wcześniej na nic bo terminów brak. Nałapały klientek a teraz nie wyrabiają i niestety te wierne im od początku poszły o lamusa. No cóż , zakładów kosmetycznych jest pełno bardzo dobrych pod względem jakości wykonywanych usług jak i profesjonalnym ludzkim podejściem do klienta, nie ma co kurczowo trzymać się jednego w którym klientowi robi się łaskę co najmniej jakby oferowane tam usługi były darmowe.
Konkurencja, albo niezadowolona klientka odświeżyla wątek założony 18.06.2016. Gratuluje
A może to świadczy o renomie salonu skoro ciężko o terminy. Dziewczyny znają się na swojej pracy to i klientów dużo, stąd długie terminy.
Skoro mają klientki naprzód na 2 miesiące,to zapisuj się wcześniej i Ty.Co Ty jakaś gwiazda,że zapisane klientki mają odwoływać,żeby Ciebie wcisnąć?Ja polecam bardzo.
Skoro brak terminów to znaczy, że są dobre. Co mo do tego szacunek dla klienta. Mnie zawsze robiła szefowa, ale odkąd w ciąży to więcej jej nie ma jak jest. Teraz robi mi ta mała z ulakierowaną grzywką i jestem zadowolona bardzo. Robi staranniej od Marleny chyba.
A czy ja powiedziałam,że są złe w tym co robią? Nie szanują klienta, ja gwiazda nie jestem , na początku grudnia chciałąm się zapisać to jeszcze nie zapisywały na nowy rok, przed samym Bożym Narodzeniem byłam i chciałam się zapisać to już nie zapisywały, niby ,że w drodze wyjątku miałam przyjść w styczniu rano na 9 czyli przed otwarciem salonu...wystałam się ponad pół godziny na mrozie i nikogo się nie doczekałam.więc jeśli uważasz ,że gwiazdorze to życzę Ci ,żeby Ciebie tez coś takiego spotkało- pobędziesz sobie gwiazdą a co.
Do kogo byłaś zapisana? Może zaspała ta, ktora miała być.
W styczniu może było zimno, ale nie było mrozu. Dodajesz dramaturgii swojej opowieści. Zjedz snikersa bo gwiazdorzysz.
Szkoda ze nic nie dodaja na fb jak Marleny siostra robi paznokcie bo chetnie bym sie zapisala choc boje sie bo zawsze zele robila Marlena mi
Mogli by fb chociaz na biezaco prowadzic
Teraz na internecie zobaczyc zdjecia to dobra sprawa a owszem zgadza sie zaniedbala marlena strone