kable podobno w porządku jesli chodzi o cewkę to nie wiem , pompę tez podobno przy rozruchu słychac ale kolega mi powiedział ze może nie podawc paliwa i może rzeczywiscie filtr paliwa zapchany i zapowietrzone przewody dopiero jak rozrusznik pokręci parę razy i się rozgrzeje to zapala,ale dziękuje za podpowiedz
Miałem podobną historię w Eskorcie.Mechanicy twierdzili że usterki nie ma a fordzik co jakiś czas nie chciał zapalić.Przypadkowo znalazłem na to sposób.Wrzucałem jedynkę lub wsteczny,poszczałem sprzęgło i na rozruszniku przejeżdżałem metr lub dwa,wciskałem sprzęgło i po pierwszym zakręceniu rozrusznika zapalał.Do dziś nie wiem co mu było.
Jeśli napisałeś, że gdy jest zimno i wilgotno, to by znaczyło na czujnik temperatury powietrza dolotowego. Błędny odczyt z czujnika powoduje iż nie załącza się ssanie paliwa i stąd ten problem. Jak zrozumiałem na ciepłym pali normalnie.