Możesz zapytać p.Bernaś Milczany 48A k/Sandomierza tel.15/8314413
zawór w pompie nawala i paliwo się cofa do zbiornika Postaw na noc bryke żeby był silnik był w dole i zobaczysz odpali od strzała
Mam Zośkę 2.0 DI i miałem podobne objawy. Przy odpalaniu trzęsła i na zimnym były problemy.A jak odpalił to zaraz spadały obroty i gasł.Jak w końcu odpalił to na ciepłym było ok. Okazało się że była pęknięta obudowa filtra paliwa przy wlocie paliwa i zapowietrzał się.Podobno to częsty problem w Zośkach. Wymieniłem obudowę na nową ( chyba około 250zł.) Teraz żadnych problemów.
witam. polecam P.U.H OMEGA Sandomierz - naprawa sterowników psg5 pomp wtryskowych bosch vp30 vp44. szybka profesjonalna naprawa z gwarancja na rok czsu. koszt 300 zł. polecam. telefon 510667029.
za 300zł to chyba lutowanie a nie naprawa czyli to jak załatanie dziury w chińskiej skarpecie
Jak pompa nie leje , nie ma sensu wywalic 2 tysi . Nie daj sie naciągać bo sporo jest takich co w stodole wymienią uszczelnienia i cię skoszą jak za zboże .
Witam tydzien temu mialem ten sam problem. Opel 2.0 dtl 101km. Nie odpalil. Mialem kupic urzywke ale mi odradzono. W Szewnie robilem tam mi wyjeli wyslali do lublina zregenerowali i nowe czesci dali. Gwarancja na rok. Koszt duzy. Ale nie polecam samego lutowania bo tloczek bedzie palil dalej jak bedzie zatarty i tylko kasa wydana. Teraz zoska smiga