Witam czy znacie kogoś kto w ostrowcu regeneruje pompy paliwa? chodzi dokładnie o pompe do zafiry 2.0 dti
Jeśli to pompa BOSH to w Ostrowcu nikt tego nie robi - ja wysyłałem pompę do regeneracji w okolice Lublina do serwisu BOSH
w Milczanach kolo Sandomierza moge Ci polecic warsztat, zawsze tam naprawiam
a czy to na 100% pompa paliwa może bezpiecznik lub jakiś przekaźnik ci siadł posprawdzaj to wszystko ale jeśli pompa to proponuję wysłać lub zadzwonić tam i dowiedzieć się jaki koszt będzie regeneracji lub poszukać używki na allegro
Pewnie to ten fajans o oznaczeniu VP44 z uszkodzeniem mechaniczno elektrycznym
http://www.serwispomp.pl/pompy.html zapomniałem podać linka do regeneracji pomp paliwa i nietylko
na komputerze nie pokazała żadnych błędów to może faktycznie nie pompa..
podaj rok model ile koni ma twoje auto a może coś się poradzi i wymodzi i zaoszczędzisz grosza
i jakie ma objawy twój samochód nie che odpalić nawet na zimnym i ciepłym silniku
Opel zafira 2.0 DTI 101 KM Rok produkcji 2000 -PRZEBIEG 181600 tys.
Nie pali na zimnym silniku dziś zapaliła dopiero za 5-6 razem z wielkimi problemami. Na ciepłym od pierwszego strzała.
Świece wymienione, filtr paliwa też i dalej to samo
czytałem że to mogą być obiawy kończącej sie pompy
bardzo czeste objawy w tym modelu niestety pompy dosyc czesto sie psuja w oplu 2.0 dti poszukaj czegoś na allegro moze kupisz używana w dobrym stanie bo z regenracja to róznie bywa. kiedys tak mialem w mojej astrze padła pompa za regeneracje powiedzieli 1800 zł a kupiłem druga pompe za 1300zł a stara sprzedałem za 400 a przy regeneracji musisz oddac stara
a filtry paliwa powietrza były wymieniane sprawdzałeś wszystkie przewody dochodzące do filtra paliwa, obudowa czy nic tam nie cieknie, może być zapchany odpowietrznik w baku postaw go na noc na wzniesieniu tyłem do góry i odpal rano jak odpali to może być w baku zapchany odpowietrznik czy jakoś tak
Stary ja tak mialem wymienialem filtr paliwa i poprostu byl wadliwy zapowietrzal sie ale kazdy a szeczgolnie fachowiec z iłzeckiej upqrl sie ze to pompa paliwa okazalo sie ze jak postal dluzej czyli taki czas mniej wiecxej by silnik ostygl zapowietrzal sie i zapala dokladnie po kilkukrotnym strzale Jesli by to byla pompa nic bys nie odpalil to musi buc cos z samym ukladem tylko nasi fachowcy ostrowieccy na oko juz wiedza ze to pompa w koncu latwiej zainkasowac kase wymieniajac sama czesc niz pomyslec i poglowkowac zacznij od szczelnoisci ukladu
Te pompy są wadliwe i tu wymiana filtra nic nie pomoże, albo kup używkę albo zregeneruj w ostrowcu robi to taki facet na denkówku 791-240-033
2002r Zafira A 2,0DTI 16V 101Koni Trzęsie nadwoziem przy zapalaniu i Gaszeniu