Co myślicie o poziomie obsługi klienta i cenach ubezpieczeń w PZU ?
ceny za wysokie a obsługa po prostym pytaniu zagląda do regulaminu bo nie potrafi udzielic odpowiedzi na proste pytanie
te gigantyczne kolejki...
Nie wrzucajcie wszystkich osób pracujących w pzu do jednego worka.
kolejki są jak są terminy płatności
doprawdy, chciałem przenieść ubezpieczenie do pzu ale po aroganckim potraktowaniu tam zrezygnowałem i zostaje tam gdzie jestem! przez 10min siedzenia u biurka bardzo niezainteresowanej klientem Pani A. nie dowiedziałem się nic na temat wysokości składki ubezpieczeniowej i procedury przeniesienia oc bo owa Pani była zajęta odbieraniem smsów! zniecierpliwiony wszyłem bez słowa po prostu!
ja bym to zgłosiła do dyrekcji jak jej praca nie miła to niech zwolni miejsce komuś innemu
Czasami komuś się zdarzy mała niedyspozycja, ale jest to solidna firma jeśli chodzi o wypłatę odszkodowań, przynajmniej ubezpieczenia na Zycie
pzu jest drogie i nie prowadzi zniżek dla stałych klientów
Najlepsza i najbardziej kompetentna obsługa,bardzo dobre doradztwo jest u pań agentek (są 2 super panie,u których miałem okazję robić sobie ubezpieczenia,jedna taka starsza i druga w okularach) na Iłżeckiej w dawnym Pewexie.Ceny jak dla mnie ok.