Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu

- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
                        • Odp.: PSP nr 7 - dzieci dostają plusy za papier i ręczniki

Nie jestem nauczycielem.

Ocenę z zachowania jak inaczej podciągnąć?

Gość_Aleksandra
                          Zgłoś
                          Odpowiedz

Za moich czasów ocena z zachowania wynikała ze średniej ocen i nie trzeba było tego podciądać. Jak nie umiesz się zachować to podnoszenie oceny za "kasę" nie uczy niczego dobrego. Wręcz przeciwnie uczy że za kasę kupisz wszystko a chyba nie o to chodzi.

Gość_kkk
                          Zgłoś
                          Odpowiedz

Do kkk - ocena zachowania wynika z ocen???? Nigdy tak nie było.

Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz

Może jesteś za młoa aby to pamiętać. Jak ja chodziłam do szkoły to tak było.

Gość_kkk
                          Zgłoś
                          Odpowiedz

To zastanów się, starsza kobieto, co ma średnia ocen do zachowania? Oceny dostaje się za wiedzę, a ocena zachowania to składowa : kultury osobistej, stosunku do obowiązków szkolnych, wkład w życie klasy i szkoły i in. ustalonych przez szkołę. Jeżeli ktoś jest niekulturalnym niegrzecznym prostakiem i ma średnią 6,0 to powinien mieć wzorowe zachowanie? Nigdy tak nie było, nie interesowałaś się systemem oceniania albo... chodziłaś do kiepskiej szkoły.

Gość_młoda kobieta
                          Zgłoś
                          Odpowiedz

tak i przynoszenie ręczników papierowych dokładnie odzwierciedla wszystkie wartośi o których wsponiałaś młoka. hahaha

Właśnie o tym rozmawiamy...

Gość_kkk
                          Zgłoś