Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


Logowanie

Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Który z pomysłów na zagospodarowanie terenu po bazie MPK najlepiej Ci odpowiada
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności.

Promieniowanie na bałtowskiej

Ilość postów: 163 | Odsłon: 2241 | Najnowszy post
  • Promieniowanie na bałtowskiej

    Oglądając film od 25 minuty można zobaczyć jakie rekordowe promieniowanie jest na bałtowskiej nie da wrzucić się tu linku więc wpiszcie na youtube: 2G-5G - ZMOWA MILCZENIA w całej POLSCE! Fakty są PRZERAŻAJĄCE!

    Gość_ja
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

      Widziałem jak facet z psem wypromieniował , tylko smycz została .

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 3

      Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

      Da się wrzucić link, ale nie w pierwszym poście.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

        dobry odjazd ziolo za bardzo weszlo?

        Gość_Anty b.
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

          Gość_ja
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

            dzieki za rozpowszechnianie, może w koncu lidzie otworza oczy.

            Gość_foliarz
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

              Przesadzacie...

              Gość_Expert
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                wraz z nadejsciem 5g czeka nas plaga nowotworów ,masoneria zaczyna dostawiać narazie 500 masztow w 16 miastach żeby nas zabić

                Gość_foliarz
                Zgłoś
                Odpowiedz
              • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 9

                Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                powinien ktos sie ze to wziasc zrobili sobie maszt bez ludzi zgody

                Gość_dudek
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                  Urzednik znowu wzial pieniadze na lewo i masz stoi a ludzi ma w tylku

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 11

                  Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                  powinny być przepisy że masz z dala od zabudowań ! ludzie umierają na białaczke !!!

                  Gość_foliarz
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                    Kraków Krowoderskich Zuchów - LISTA ZMARŁYCH

                    https://youtu.be/DxePFHZL0Rg

                    Gość_foliarz
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 12

                  Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                  Ten maszt został uzbrojony w jeden wekend,kiedy to są zamknięte są wszystkie urzędy mogące zatrzymać tą samowolkę. Miał być tam oficjalnie pylon reklamowy.I co, można?

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                    zakładają w nocy żeby nie było protestów

                    Gość_foliarz
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                    • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                      zgłaszajcie sie do Pana Zbyszka z prawodozycia.pl od z tym zrobi porządek !

                      Gość_foliarz
                      Zgłoś
                      Odpowiedz
                      • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                        powinni ten reportaz w telewizji puscic zeby kazdy zobaczyl

                        Gość
                        Zgłoś
                        Odpowiedz
                        • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                          smieci i ekologia i dpfy w autach to nagonka jest na calego a teraz w glowach im sie poprzewracalo a maszt ktory promieniuje jest ok i nikt z tym nie moze zrobic co za kraj

                          Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                        • Odp.: Promieniowanie na bałtowskiej

                          tak racja smieci przywoza z zagranicy scieki wylewaja w warszawie dpf usuniesz dowod zabrany

                          Co za kraj tu nigdy nie bedzie normalnie kara sie zwyklych a sami robia gnoj

                          Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz

- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -


Losowa firma:Dodaj firmę