Zero profesjonalizmu...!!!
rejestracja na konkretną godzinę.duży wytbór lekarzy nawet dwóch ze spec. rodzinną jak rzadko gdzie. jest ok
nie polecam, bzdury
pracuję w tej przychodni i prosze mi wierzyć czasami nie ma się możliwości odebrać telefonu za telefonem. o 8 ciężko sie czasami dodzwonić ponieważ jest nas za mało w kartotece, aby jedna siedziała tylko przy telefonie. staramy sie jak możemy żeby każdy był zadowolony.
codziennie jest jakiś lekarz po południu (właśnie dla osób pracujących) i zawsze można się umówić z wyprzedzeniem. jak sie coś dzieje poważnego nigdy nie odsyłamy do domu bez pomocy. tel. na Polna 041 2667850 na Kilinskiego 0412652040, a jak nie można się dodzwonić (czasami padają nam telefony) to trzeba przyjsc osobiście i jakoś sie rozwiąże problem.
my tez jestesmy ludźmi!!!
od lat się leczę w tej przychodni i nie narzekam, zawsze miła obsługa, wszyscy bardzo uprzejmi.
Nieuprzejmość??Nie fachowość?? Zawsze umawiałam się na konkretne godziny i ich przestrzegałam a wtedy nie ma problemu
Nie pasowało i poszłam. Pytali o opinie więc odpowiedziałam.Koniec w temacie.
Po pierwsze trzeba zwrócić uwagę, że może i pielęgniarek jest dużo, ale szczepieniem dzieci zajmuje się tylko jedna, zgodnie z zasadami przekazanymi przychodni przez NFZ.
Po drugie Panie nie "szukają sobie czegoś w szufladach" tylko wyciągają na bieżąco karty zapisanych pacjentów, żeby w całym zamieszaniu w pracy nie zapomnieć o nie, bo potem pacjent niezadowolony, że jest w gabinecie,a karty nie ma.
Po trzecie staramy się odbierać wszystkie telefony, ale czasami jest wielu pacjentów przy recepcji i po prostu nie ma możliwości odebrania wszystkich. Nie wspominając o tym, że czasem telefony się nakładają i przez to stwarzają się problemy, a mimo zgłoszenia tego, nie da się tego naprawić (A przynajmniej nie naprawili Ci co byli).
Po czwarte "problemy z rejestracją" nie wynikają z bycia niemiłym przez pielęgniarki, tylko każdy lekarz ma określoną liczbę pacjentów na dany dzień i jeśli wszystkie godziny przyjęć są zajęte, to my staramy się i tak zapisać gdzieś do innego lekarza lub coś wykombinować, żeby pacjent na lodzie nie został, a to że czasem się nie da, to przecież nie wina pielęgniarek, prawda? Nie jesteśmy cudotwórcami. W Promedzie należy się zapisywać wcześniej, bo czasami na bieżąco nie ma po prostu numerków, proszę nas zrozumieć.
A co do zachowań pielęgniarek, no cóż, każdy jest innym człowiekiem i nie zawsze ma się humor i nerwy czasem puszczą, zwłaszcza jak się dostanie niesłusznie od kilku niezadowolonych pacjentów...
patentowany do kwadratu leń /rodzaj męski/ na Kilińskiego.
Najgorsza.........
Ja również jestem bardzo zadowolona. Panie pielęgniarki miłe i uczynne. W przychodni pracują wspaniali specjaliści. Serdecznie dziękuję pani dr A. Baran za szybkie i trafne diagnozy. Pozdrawiam.
Ja z zona nie moglem juz nerwowo nie moglem wytrzymac przenieslismy sie do PLUSA nie mama zadnych problemow rejestracja na telefon moment mila obsluga tak w rejestracji jak i u lakarza aby tak dalej
Mąż miał 40 stopni gorączki źle się czuł prosiłam o wyciągnięcie karty ale mnie również odmowiono gdyż mieli komplet. Dobrze że jeszcze stać mnie na prywatną wizytę.
każda przychodnia działa na tej samej zasadzie. Byłam pacjentką 3 przychodni i mogę stwierdzić, że nie dostanie się skierowania na badania bez konkretnego uzasadnienia, nigdzie nie chca dawac skierowan