Witam,
a ja mam problem z cyfrowym polsatem, poniewaz wysłalam im pismo dotyczące zerwania umowy z powodu zabrania kanalów BBC i przez jakiś czas była cisza potem zaczęli wydzwaniac codziennie po parę razy i sie spierac ale ja twardo byłam przy swoim, to wkońcu dostałam od nich pismo że mam zapłacić karę a dekoder odesłac im kurierem i oni jeszcze ocenią stan sprzętu i pewnie też naliczą jakąś swoją karę.... a potem dostałam trzecie pismo że obowiążuje trzy miesiączny okres wypowiedzenia umowy i że mam jeszcze im zapłacić za dwa miesiące!!! a chciałam zaznaczyć że jak wysyłałam to pismo to miałam opłacone trzy miesiące na przód, to oni odczekali sobie te trzy miesiące i jeszcze karzą mi płacić ... no jakas masakara z nimi, prosze niech mi ktoś poradzi co mam z tym robić bo napewno kary ani nic innego nie bede im płacić....
Normalne wypowiedzenie jest 3 miesięczne z winy w tym wypadku telewizji ,choć mam pewne wątpliwości .Moim zdaniem wcześniej przysłali Ci pismo o zmianie w kanałach i możliwości wymówienia umowy z tego powodu .Jeżeli pismo było możesz się tłumaczyć jego brakiem ponieważ dostarczane jest bez potwierdzenia ,najczęściej z rachunkiem .Zmiana kanałów następuje zazwyczaj sporo później i już zazwyczaj nie jest podstawą wypowiedzenia bo był okres na jej wymówienie z winy dostawcy kanałów(wtedy zostaje tłumaczenie braku powiadomienia) .
Mogą dać kare za zniszczony sprzęt i najlepiej przed oddaniem sfilmować ,że działa i jest generalnie ok ,w necie wcześniej zdarzały sie przypadki płacenia kar za niby uszkodzony sprzęt . Jeżeli wysyłałeś 3 miesiące wcześniej proponuję podeprzeć się tym pismem wraz ze skanem nadania i kopią pisma .Jeżeli było to 3 miesięczne wcześniej to sprawa zależy jeszcze jaką miałeś wtedy umowę na czas określony czy na stałe . Ale generalnie z winy operatora nie ma to znaczenia .
Proponuję zapytać na forum prawnym i napisać do rzecznika .
coś takiego wyszperałem :
" kanały zniknęły 1 lutego i od tej daty masz możliwość wypowiedzenia umowy przez 30 dni. Skoro wypowiedziałaś wcześniej, to moim zdaniem jest to zerwanie umowy i powinni naliczyć Ci karę"
ja jestem przeszcześliwy że wypowidziałem już umowe cyfrowemu polsatowi
Spóżnisz sie dzień z zapłatą to informacja na telewizorze na 3/4 ekranu,sms-y co dwie godziny (ureguluj dług wobec polsatu syfrowego)wieczorem telefon na komórke i jeszcze na lepszy sen póżnym wieczorem jak ktoś posiada tel.stacjonarny nastepny telefon i tak w koło macieju a pieniądze wysłane posatowi ale nie odnotowali jeszcze w swoim chorym systemie
Masakra
A ja nigdy nie zawierałem umowy z Polsatem a przychodza mi upomnienia ze niby nie zaplaciłem. Najpierw była to kwota okolo 150 zł a teraz 49 zl. Nic z tego nie rozumiem. Słyszałem ze nie jestem jedynym ktorego to spotyka.
Zazwyczaj ma sie 14 dni od dostarczenia pisma nie dłużej niż do określonego dnia .
Autor musi się określić co było podstawą ,zawiadomienie czy zniknięcie z tunera to raz .
2 wszystkie rozmowy są nagrywane w połączeniach z klientami .Dodam ,ze nic bym nie płacił tylko zebrał dokumenty i poradził się na forum prawnym i napisał do rzecznika .
Do osoby 20 18 której przychodzą rachunki ,ja bym się zainteresował tematem ,może się zdarzyć wstawienie Ciebie w rejestr dłużników i narobi się z niczego problem .
Ja dostałem e maila informujacego mnie o moim fikcyjnym zadłużeniu wiec ta sama droga odpisałem. dpowiedzi nie uzyskałem.
to ciekawe komu ty tą kasę płaciłeś ,najlepiej to zadzwoń do BOA Polsatu i zapytaj czy masz z nimi jakąś umowę .
Nie jestem z konkurencji ale naprawde polsat-cyfrowy wielka KICHA
A polecacie jeszcze jakąś inną ale naprawde godną polecenia ???
N ma najlepsze tunery i najlepszą ofertę do ceny ,najlepszą ofertę ma cyfra + możliwość rozbicia sygnału na kilka stanowisk .
Polsat oferta jak oferta ale podejście do klienta kaszana kompletna wcześniej im się często wieszało oprogramowanie ,zamrażanie obrazu .
@???? 20 26 a może chcieli Twoje dane a nie o fikcyjne zadłużenie ,polsat raczej nie bawi się raczej w emaile tylko molestuje werbalnie ^^
Bez mała 0,5 roku walczylem z polsatem o wycofanie umowy,spróbowałem canal-bez entuzjazmu,teraz Nka i jest super
mam potwierdzenia nadania, własnie o to chodzi ze nie dostałam żadnego pisma o informacji zabrania kanałałów, mało tego wyczytałam że cyfrowy polsat dostała prawie milion złoty kary za to że ponoc w regulaminie zawarli sobie punkt że mogą zabierać sobie kanały jakie chcą i niby zastepowac je innymi... pani z cyfrowego polsatu która dzwoniła i nękała mnie telefonami kilka razy dziennie powiedziała że informację o zabraniu kanałów umieścili w prasie i internecie, ale z tego co wiem to powinni poinformować abonentów listownie... denerwuje mnie to że chcą żebym im płaciła karę za to - za co oni zostali ukarani....
Ja wymieniłem dekoder za którego płaciłem kaucję zwrotną 100zł.Mieli mi oddać
tę kwotę,jednak już rok czekam.Gdy zadzwoniłem do nich,to jakiś gość powiedział,że
się tym zajmie.Pewnie drugi rok zejdzie.Teraz to zadzwonię jeszcze raz i niech się gościu przedstawi,jak mi nie oddadzą kasy,to zagrożę im wypowiedzeniem umowy.