Mam problem, dziś przez pomyłkę kliknęłam kilka razy na kup teraz zamierzałam zakupić dwa produkty a okazało się że zakupiłam 7 szt 3 razy po 2 szt produktu i raz 1 szt u tego samego sprzedającego. Pan zadzwonił do mnie po chwili i mimo moich przeprosin naubliżał mi...zapłaciłam za 2 szt towaru bo tyle chciałam kupić a niemiły Pan powiedział że mi zakupionego towaru nie wyśle do tego zagroził mi sądem i zablokowaniem konta na allegro nie wiem jak mam teraz sie zachować. Czy nawet jeśli zapłaciłam za zakupy to mogę się wycofać z transakcji i pieniądze już przelane powinny do mnie wrócić?
Opisz sytuację do Allegro. Panu powiedz,że nagrywałaś rozmowy.Te sztuki, ze które zapłaciłaś MUSI ci wysłac. Za pozostałe też powinnaś zapłaciś, bo je kupiłaś. W dużym stopniu wszystko zależy od sprzedającego. Moim zdaniem facet jest na wygranej pozycji.
Mogłaś zaproponować sprzedającemu zwrot kosztów aukcji jakie poniósł. A sądem to niech Cie nie straszy ani allegro bo nie ma podstaw. Każdy się może pomylić. Jedyne Co to Ci może negatywa wystawić. Allegro się zajmuje przypadkami typu jak ktoś kupił, zapłacił, a nie otrzymał. Czyli jak sprzedający nie wyśle Ci towaru za który zapłaciłaś to wtedy on może mieć problem.
kupujac na allegro zawarlas umowe cywilno-prawna a wiec jesli sprzedajacy sie uprze bedziesz musiala kupic towar tak samo jak on musi ci ten towar wyslac, oczywiscie bedziesz mogla go odeslac w ciagu 10-14 dni od daty zakupu i zadac zwrotu pieniedzy, koszty przesylki pokrywasz oczywiscie ty. Chociaz z tego co wiem, mozna sie wycofac z zakupu zglaszajac sprawe do allegro, mozna takie cos zrobic 2 razy (dostajesz 2 ostrzezenia) za 3 blokuja konto.
ok przypomnialem sobie jest to na pewno 14 dni dla obywateli panstw czlonkowskich UE.
Źle to rozumiesz, niestety prawo jest takie głupie, że najpierw trzeba ten towar odebrać a dopiero później odesłać, oczywiście niektórzy sprzedający nie robią z tym problemów ale tacy niedzielni zarobkowicze wyklucaja sie o kazdy grosz, sam raz zrezygnowalem z zakupu i musialem zwrocic sprzedajacemu cale 5 groszy. Innym razem kupowalem buty, przez przypadek wzialem zle i sprzedajacy nie robil zadnego problemu...
Powiem wam szczerze że nie mam czasu i ochoty na walczenie z nim bo to naprawdę ohydny typ. Mówię mu że go Przepraszam i mimo błędu zakupie 2 szt a on do mnie żebym wezwała sobie lekarza pierwszego kontaktu bo coś ze mną nie tak. Ehh brak słów zapłaciłam za te zakupione towary wysprzedam je wśród znajomych.
Ja miałem podobną sytuację zaznaczyłem kup teraz nic nie zadziałało no to jeszcze raz i wszystko ok .
Dostałem potwierdzenie na e-mail tyko że 2 razy. Zadzwoniłem do sprzedającego powiedziałem jak to się stało . Miły pan powiedział że niema problemu i żebym się nie przejmował . Ale on musiał albo zapłacić prowizję od sprzedaży albo wyjaśnić z allegro . To nie są wielkie kwoty więc dla spokojnego sumienia przelałem więcej kasy. Ale to tylko dobra wola i szacunek do kupującego się liczy.
Zwrócic to można, jeżeli sprzedawał przedsiębiorca lub firma, natomiast jeśli przysłowiowy Kowalski od Nowaka to bez zgody sprzedającego nie ma możliwości zwrotu.
coś tu zalewasz,nie ma takiej opcji jeśli płacisz przelewem to przed transakcją wyświetlane są kroki co trzeba robić więc trudno o pomyłkę
Tak jest gosciu z 12:32 i przy tym ostatnim teapie kupowania mozna kliknac 2 razy, tez mi sie tak zdarzylo, nalicza wtedy za 2 sztuki jesli bierze sie tylko jedna.
Najlepsze jest to że po 10 minutach weszłam na swoje konto w allegro i nadal nie miałam w zakładce moje zakupy żadnego towaru wyskakiwało brak zakupionych towarów no to ja myślałam że nie poszło i od nowa kliknęłam na kup teraz pojęcia nie miałam że tamte już poszły. Teraz będe musiała uważać przy odbiorze paczki bo aż strach co on wyśle i w jakim stanie. Po fakcie przeczytałam jego komentarze negatywne też były i można się było po nim spodziewać takich dziecinnych i prostackich tekstów.
Zdarzyło mi się że kliknęłąm dwa razy kup teraz, poprzez emaile doszłam z panem do porozumienia, wyjaśniłam sytuację.pokryłam koszty prowizji. Wszystko to kwestia dogadania się,z obu stron oczywiście.Życzę Pani cierpliwości i możliwości dogadania się z typem, każdemu przecież zdarzają się pomyłki.
zapisz sobie jego numer i za jakiś czas zrób mu przez kilka nocy budzenie nocne (z zastrzeżonego nr) może nabierze ogłady
Jeśli facet prowadzi sklep masz prawo do zwrotu w ciągu 10 dni (rękojmia - towar kupowany na odległość) wiec jak będzie sapał dalej to zapłać za wszystkie potem odeślij mu nie musisz podawać przyczyny (ja bym tam napisał "bo mnie sprzedający wku...") tylko najlepiej nawet nie otwieraj przesyłki bo moze zarzucić ze towar został rozpieczętowany i nie ma org opakowania itd. Jeśli sprzedający nie prowadzi działalności (a powinien skoro nie sprzedaje okazjonalnie) to fakt jest to jego dobra wola ale zawsze możesz założyć spór na allegro jeśli faktycznie kilka razy po sobie kupiłaś ten sam przedmiot napisz że były problemy z internetem rozłączało i nie byłaś pewna czy towar zakupiłaś. Sprzedający nie ponosi kosztów prowizji jeśli wystąpi do Allegro o zwrot. W takiej sytuacji Allegro zwróci się do ciebie z prośbą o potwierdzenie lub zaprzeczenie co do wersji sprzedającego mnie to spotkało bo również kliknąłem 2x to samo (tak może być chyba tylko 3razy- później allegro zabierze się za ciebie i będzie wysyłać ostrzeżenia widoczne dla innych) Nagrana rozmowa, prośba o paragon/fakturę, czy mała wzmianka w czasie rozmowy o urzędzie skarbowym i działalności zawsze pomaga. Powodzenia :)