Kurde dziś rano odpaliłem samochód j.w. Hmm jak odpalił to tak jak traktor, obroty zaczęły mu wariować strasznie latały nawet do 20tys/obr i dopiero po jakiejś dłuższej chwili uspokoił się i spadł do 9 tys. tak jak zawsze. Zostawiłem go jakieś 10 min. żeby się zagrzał i wyjechałem na miasto! Po ok. 5 km zaczął słabnąć i zgasł. Niestety już nie dało się go odpalić więc musiałem scholować do domu. Rope zalałem na BP 20 litrów i dolałem jakieś 200ml benzyny. 3 dni temu wymieniłem filtr paliwa bo też mi się tak stało i nic nie dało podgrzewanie filtra paliwa bo jak wyjąłem stary to wylała się ropa, która była ciepła. Kurde co może się dziać? Miał już tak ktoś? Czy jest jakaś inna opcja prócz wytrącenie się parafiny, zamarznięcie wody w paliwie ?
Twój pasek diesel ma normalnie 9tys obrotów??? Powinien miec około 900. Może za dużo tej benzynki?
No i masz poco kupuijesz niemiecki szajs trzebabyło jeszcze wieśwagena kupić
no na prawdę pomogłeś mu w 100%... mogą być świece skoro chodziła jak traktor, a on jest na pompowtryskach? bezpieczniej jest kupić uleprzacz do ropy, dzisiaj kupiłem i za 0,5l zapłaciłem 21 zł.
20 tys. Obrotow bzdury piszesz bucha ha ha
Kolego ja w swoim passacie wczoraj miałem ten sam problem tyle tylko, że mi nie zgasł w drodze, ale ciężko odpalił i również chodził jak traktor na dodatek tak kopcił, że cały parking był zadymiony hehe:-)no i od razu wymieniłem filtr paliwa, a także świece ponieważ jak się okazało jedna już była wypalona i dziś rano jak ręką odjął ładnie zapalił i nie kopcił. Ponieważ wymieniłeś filtr wymień świece TYLKO WSZYSTKIE NIE POJEDYNCZO.
A jak go odpaliles to nie rzucalo motorem??? Ja tak mialam-a powodowalo to zle ustawione pompowtryski,czy jakos tak!!! A do diselka tez dokupuje ulepszacze-najlepszy Kleen-flo!!! Na pelen bak leje cala buteleczke,i rano od kluczyka odpalam!!! Pozdrawiam
no rzuca właśnie motorem i chodzi strasznie nierówno, ale to przez jakąś chwile potem się uspokaja
chyba ci sie obroty pomieszaly.. jakis diesel ma obroty 20tys ? ba.. nawet 9tys. chyba 2 tys. i 900 to rozumiem
no możliwe
Damian nie zaciemniaj problemu skoro nie wiesz o co chodzi.1,9 TDI 110 KM nie jest na pompowtryskach. Nie znasz się to sie powstrzymaj od porad. Swiece tez nie maja z tym nic wspólnego. Żaden ulepszacz do ropy nic tu nie pomoże. Obroty zwieksza komputer analizujac dane z czujników m.in. temperatury. Myslę,że trzeba zrobić diagnozę Vag-iem. Jakiś czujnik odbiera nieprawidłowe dane i zwieksza obroty silnika.
Ta i moze nie maja dwumasu?????
bo te sedany są felerne, lepiej było kupić kombi i nie byłoby problemu ;)
110km TDI jest na pompie, oznaczenie silnika AFN. A dwumas niestety mają!!!!!.
90km i 110km są na pompach,130km i 150km są na pompowtryskach szwagrze,ja jednak podejrzewam że paliwo przymarzło gdzieś między bakiem a filtrem w przewodach i jest za mała jego dawka,dlatego komputer podwyższa obroty.Najlepiej jakbyś postawił auto w ogrzewanym garażu i wtedy sprawdził
kolego , 20 tys obrotów lub9 tysięcy obrotów to nawet wściekłe FERRARI nie ma tyle ,nie znam obrotów silników odrzutowych...może...Głośna praca diesla :tłuka się wtryski ,(tak-wtryskiwacze) zwory,.Fakt że Ci zdechł po paru minutach może świadczyć o zamarzniętym przewodzie zasilającym (od zbiornika paliwa do pompy wtryskowej)Wstaw auto do ciepłego garażu na kilka godzin,sprawdż czy ropa dochodzi do pompy lub filtra .Wydaje mi się ze ropa gdzieś zamarzła po drodze od baku do wtryskiwacza
zgadzam się przy tych mrozach to norma a domorosłe mechaniki zara by ci wymieniły pół samochodu!!! :)
A czy nie chodzi przypadkiem o zimny start?
Podgrzej filtr paliwa, sprawdź luzy na zaworach. Problem może też być po stronie świec żarowych.
BTW: 1.9 TDI nie jest na pompowtryskach. 2.0 owszem, ale nie 1.9 .