Co może być przyczyną nierównych, wolnych obrotów silnika na gazie? Strzela też coś przy redukcji biegu w filtrze powietrza.. Wymieniłem wszystkie filtry, świece i przewody napięcia. Problem jest dalej. Wie ktoś jak to rozwiązać?
Zwykła instalacja, czy sekwencja, na benzynie też takie problemy czy tylko na gazie?
problemów może być dużo od emulatora sondy, trefny gaz,silniczek krokowy,złe parametry mieszanki i jeszcze pewnie wiele innych.Jeśli chcesz sam to szukaj forum odnośnie twojej marki a jak nie to gazownik.
strzaly to sa jak sie ma 16 zaworowe autko i instalacje mieszalnikowa. Radze uwazac bo moze rozdupczyc kolektor dolotowy i bedzie problem. Mialem tak w vectrze. Jak walnelo to w kolektorze dziora wielkosci piesci. A co do nierownych obrotow to mozliwe ze silniczek krokowy ale nie koniecznie. Przycyn moze byc sporo
Gazownik chce wymienić wszystko to, co wymieniłem. Problemy mam tylko na gazie. Tankuję gaz i benzynę tylko na BP.
sprawdź sobie parownik,czy czasem nie jest podgrzewanie zapchane,niedosyć podgrzany parownik może płatać figle,może i wina calkowicie jest po stronie parownika
Jaki masz silnik, na gaźniku, monowtrysku, czy wtrysku wielopunktowym i jaki gaz, sekwencja, czy prosty?
No to właśnie to jest podstawowy problem, instalacja niedostosowana do typu silnika. Co prawda da się ograniczyć strzelanie i obroty, ale nie da się tego wyeliminować, chyba że założysz sekwencje. Jeżeli nie to proponuję przyjrzeć się parownikowi, na początek wymiana filtra i regulacja, jeżeli nie pomoże to regeneracja całego parownika(zestaw naprawczy kosztuje od 50 do 100 zł) i potem regulacja. Jeszcze napisz jakiej firmy masz parownik, bo z tymi tanimi to własnie tak jest, nawet jak jest nowy, to nie w każdym aucie będzie chodził.
strzalow sie nie pozbedziesz. Zalóz sekwencje i juz. Jedyne zabezpieczenie to takie klapy na filtrze zeby podczas strzalow energia nimi ulatywala. Masz zla instalacje.
jak sie nieznasz to nie dlub nic przy tej instalacji. Jedz do gazownika i tyle. Polecam barana na kilinskiego za malpolem dobry gazownik
guzik prawda co do strzałów...ja mam sekwencję i też strzela przy obciążeniu lub raptownym dodaniu obrotów
Ja w omedze mialem podobne objawy , nikt w Ostrowcu nie potrafil mi pomoc.Dopiero w Starachowicach na wylocie na Wachock pomogli mi .Wymontowali silniczek krokowy , zalozyli trojnik , ustawili obroty i od tamtej pory obroty byly rowne i ustalo strzelanie w kolektor .
Kolego z 18:07, nie podszywaj się pode mnie.
Monowtrysk. Parownik mam firmy Lovato. Właśnie pomyślałem o zestawie naprawczym. W Nietulisku gazownik, to nawet komputera nie ma żeby podpiąć auto i sam nie wiem co cię dzieje. Zaproponował wymianę wszystkich nowych części i rozebranie samochodu. Podejrzewam,że chce na mnie zarobić, i dlatego dopytuję tutaj, na forum. Gaz mam podłączony ok 9 lat. Wcześniej nie było żadnych problemów, dopiero teraz coś się dzieje.
I tym autem nie jeżdzi kobieta:)
Lovato to bardzo dobra firma, więc przy niej zostań. Mi własnie jeden gazownik wymienił parownik na nowy Tomasetto i to był największy błąd(obroty skakały na zimnym i ciepłym silniku). Trzeba tylko wymienić membrany(w 9 lat na pewno się zużyły), filtr i dobrze wyregulować. Zamów na allegro, znajdź manual na necie i wymień, potem ew pojedź na regulację. Jak nie chcesz się z tym bawić to polecam gazownika w Kunowie, on jako jedyny mi znany gazownik bawi się w regeneracje parowników(i nie mówi że się nie opłaca) i do Lovato ma zestawy naprawcze na miejscu.