Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy w Ostrowcu Św. powinno się zlikwidować straż miejską?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Prezent na Mikołaja dla 10-latki

Ilość postów: 12 | Odsłon: 1212 | Najnowszy post
  • Prezent na Mikołaja dla 10-latki

    Podpowiedzcie proszę co mogę kupić na prezent dla dziewczynki w wieku 10 lat. Nie znam dobrze dziecka, sama nie mam doświadczenia z dzieciakami i po prostu nie wiem z czego może się cieszyć. To córka koleżanki i akurat będziemy razem. Nie wypada mi dać kasy, bo to nie tego typu relacje.

    Gość_Sandra
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Prezent na Mikołaja dla 10-latki