Jak donoszą media, w kwietniu 2014 roku odbędzie się huczna premiera rynkowa nowych produktów przygotowanych w dziale Research & Development Watykanu. Produkty będą natychmiastowo dostępne na (prawie) wszystkich rynkach świata. Będą to bogowie ze średniej-wyższej półki, codenames: Święty Jan Paweł II i Święty Jan XXIII.
W szczególności pierwszy z wymienionych produktów koncernu religijnego spotka się z ciepłym zapewne przyjęciem w Polsce. Mimo, że formalnie będzie to bóg ze średniej półki, należy się spodziewać, iż w panteonie polskich bogów znajdzie się jeśli nie tuż obok, to tuż za Maryją.
Przewidywane są liczne działania promocyjne w plenerze, pochody promocyjne, konferencje, kryptoreklamowe artykuły prasowe, materiały medialne będą też emitowane w TV oraz Internecie, zostaną wydrukowane liczne plakaty oraz wyprodukowane modele 3D.
Z pewnością będą też pocieszeni anty-seksiści, jako że nie przewiduje się promocji najnowszych produktów watykańskiego koncernu religijnego przez roznegliżowane modelki.
Koncern liczy, że dzięki wprowadzeniu nowych produktów zdoła utrzymać lub nawet umocnić swoją pozycję na kluczowych rynkach.