Nie informatyka, a młodszego specjalistę IT ds. Helpdesk.
Jeśli on nigdzie nie pracował a tak zrozumiałam to ile ma dostać 5000 zł. (Do gość wczoraj 16.40).Zejdz na ziemie,najpierw trzeba jakieś doświadczenie zdobyć. I nie opowiadaj że w Warszawie na start dostanie tyle .
W Warszawie zwykły helpdesk, zaraz po studiach z podstawową wiedza z IT dostanie spokojnie 4000-4500 zł brutto. Nawet na głupiej pierwszej linii wsparcia. Po pół roku jak będzie ogarnięty i dobrze trafi to dostanie 6000. W Ostrowcu i okolicach za 2000 zł to trzeba by mieć 5 lat doświadczenia i administrację Windows Server przez 2 lata. O możliwości rozwoju, mnogości szkoleń i szansy awansu w dużym mieście w IT nawet nie warto chyba wspominać. 1500 netto w Ostrowcu dostaje zwykły serwisant w sklepie komputerowym w Ostrowcu. Warto się trochę rozeznać w temacie jak chcesz zbijać czyjeś argumenty o stawkach w IT.
W Ostrowcu na helpdesku nie dostaniesz 4000 bo ... nie wiem czy w jakiejkolwiek firmie występuje coś takiego.
Są różne rozwiązania. Niektóre firmy centralizują helpdeski, inne rozpraszają - tzn. ludzie pracują z domu. Oszczędza się grube pieniądze na powierzchniach biurowych, a są systemy do prowadzenia i rozliczania pracy grupowej. Jeśli znajdziecie taką firmę, to może uda wam się zarabiać dużo i w Ostrowcu, i w Szewnie.
Zainteresowanych pracą w IT zapraszam na targi pracy IT do Rzeszowa, w najbliższą sobotę, 26 listopada, do Hotelu Rzeszów (Al. J. Piłsudskiego 44). To tylko 120 km od Ostrowca.
Dzięki za podpowiedź ;)
Widzę, że również w Krakowie w przyszły weekend będą takie targi. Zastanawiam się, czy jechać już teraz, zapoznać się z branżą jak wygląda, jak wyglądają takie targi itp., czy na razie odpuścić i uczyć się intensywnie.
No bez przesady, w jeden weekend aż tak dużo się nie nauczysz. A tak poznasz ludzi, zbierzesz wizytówki, możesz swoje CV zostawić, ale najważniejsze - możesz się dowiedzieć, CZEGO się uczyć.
No to przecież o tym piszę:) że albo pojadę poznać branżę teraz (w sensie w tym roku) albo po intensywnej nauce czyli w przyszłym. To o czym piszesz właśnie mnie kusi by jechać już teraz
Purpose of the job
• Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users
• Route problems to internal I.M. support staff
• Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem resolution
• Administer and provide User Access and Exit controls
• Use the Call Tracking System to document and manage problems and work requests and their respective resolutions and circumvention's
Principal Accountabilities
• Work closely with help desk peers in cross-training, development/implementation of operational excellence procedures and fostering teamwork
• Work closely with I.M. support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve chronic problems
• Projects: perform effectively as project leader or project team member as required for help desk projects and internal assignments
• Training: Be willing to participate in on the job and commercial training designed to enhance skills and support capabilities.
Knowledge, skills & experience
• Education – any formal background will be considered
• Analytical and systematic problem solving skills required
• The following will be considered an advantage:
o Help desk, customer service, and support experience with problem solving involving hardware, software, and networks
o Phone support experience
o Technical helpdesk or technical call center experience
• Candidates without support experience can also apply
• Technical & customer specific training will be provided
Hands-on work experience with the following for experienced candidates
• Windows Operating systems
• Clients: Windows8, Windows7, Windows XP
• Servers: Windows 2008, Windows 2003, Windows 2000
• Remote desktop connectivity applications (Bomgar, TeamViewer, LiveMeeting)
• MS Office Suite: MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint, MS-Outlook
• Internet browsers (e.g. Explorer, Chrome, Firefox)
• Anti-virus and firewall software
• PC Hardware knowledge
o Desktop
o Laptop
o Peripheral devices (printers, scanners)
• English – advanced.
We offer
• Life insurance
• Private health insurance
• MultiSport Card
• Lunch & leisure vouchers
• Work place based in Krakow Business Park
• Clear career path in a growing multinational organization
Widzisz się w tych kompetencjach? Jeśli tak to masz szansę na 4200 brutto jako IT Analyst w HCL w Krakowie.
Wymagania praktycznie żadne. No może poza english advanced :)
Matko ja to nawet nie wiem o czym mowa.Szacun za wiedze naprawde.
To nie są żadne wymagania. Wymagają wiedzy od wsparcia użytkownika końcowego do zarządzania projektami od infrastruktury serwerowej do hardware'u więc jeśli to dla ciebie żadne wymagania to przeczytaj ponownie...
Jeżeli dla Ciebie są to wysokie wymagania co do helpdesku to gratuluję wiedzy. A co do projektów to w ogłoszeniu jest tylko o byciu liderem lub uczestnikiem projektów w zakresie helpdesku.
Jest to standardowe ogłoszenie jeśli chodzi o helpdesk bez znajomości bardziej "tematycznych" aplikacji typu SAP. Nawet nie wymagają wiedzy na poziomie advanced.