Ja 31 lat, brunet, wysoki 180 cm wzrostu, kawaler, po studiach. Poznam szczupła blondynkę, od 23 do 30 lat. Chetne dziewczyny zostawiajcie maile. Szukam do stalego zwiazku.
Ja tez lubię blondynki sa jak anioły
A Ty tez jestes szczuply? I wysportowany?
Powiedz coś więcej o sobie, Co za studia skończyłeś - jakieś konkrety, czym się interesujesz, czy czytasz książki, czy ich unikasz, jak jesteś zbudowany, czy uprawiasz sport, jakiego koloru masz oczy.
Adres e-mail sam zostaw do siebie, ja swojego nie podam, bo ochoty nie mam zgadywać, który z piszących to Ty (a pewnie nie tylko Ty byś z adresu skorzystał).
Kurde, po co ja malowałam włosy na rudo. Teraz to nie mam szans. A myślałam ze charakter się liczy a tu masz babo placek-włosy.
Jestem inżynierem geodeta. Każdy ma swój typ. Ja akurat lubię blondynki szczupłe zgrabne.Charakter jest ważny - nie lubię wrednych wiecznie niezadowolonych bab. Nie lubię tez kobiet palących odrzuca mnie to. Ale wyglad dla faceta siew tez liczy bo musi cos pociągać zeby byla bliskość.
https://www.youtube.com/watch?v=mi-km1b6xwE :D Nie zatrzymuj się tylko na blondynkach kolego :D
Jejku. Nie zacząłem tego wątku żeby pisali ludzie teksty typu a rude a czarne a takie itp. Mnie to nie obchodzi. Mam swoj typ i tyle mnie akurat podobają się takie to chyba nic złego. Wiec prosze zeby osoby które chca pisac glupoty nie udzielaly się
Już miałam podać swój e-mail, już, już... ale nie lubię ludzi, którzy nie potrafią zadbać o estetykę wypowiedzi. Drażni mnie brak interpunkcji, nie lubię się zastanawiać, gdzie autor w swej wypowiedzi przecinek, a gdzie kropkę chciał umieścić.
Mam też swój gust i tyle. Mnie akurat podobają się osoby staranne, takie, które udzielając odpowiedzi na przeczytane pytanie, odpowiadają tak, by pytający poznał odpowiedź (nie tylko o wykształcenie byłeś Karolu zapytany).
Taka staranność i dbałość o estetykę pozwalają zgadywać jak autor wypowiedzi dba i stara się o inne aspekty swojego życia.