Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Polsat Cyfrowy - opinie

Ilość postów: 24 | Odsłon: 1686 | Najnowszy post | Post rozpoczynający
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

      Odp.: Polsat Cyfrowy - opinie

      Mam bardzo złe doświadczenia z Cyfrowym Polsatem. Odradzam każdemu.

      Gość_jacek
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Polsat Cyfrowy - opinie

        Spróbujcie coś załatwić zmienić w CP to zobaczycie jak fajnie

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Polsat Cyfrowy - opinie

          załatwiałem - bez zarzutu, tylko dodzwonić się jest ciężko:)

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Polsat Cyfrowy - opinie

            w dzień na każdą infolinię jest ciężko. spróbuj na polsat ok 23-24. żadnego problemu a infolinia jest całodobowa

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 23

            Odp.: Polsat Cyfrowy - opinie

            9.31 ma racje miałem kilka lat do tyłu problem z Polsatem mianowicie byłem posiadaczem dekodera THOMSON (wypożyczenie oczywiście) zamówiłem dekoder telefonicznie przyjechał do mnie przedstawiciel Polsatu z którym podpisałem umowe na 12miesięcy, później mogłem zrezygnować z usługi z 30dniowym wypowiedzeniem na piśmie.Dekoder był bez zestawu (czasza,konwerter,przewód antenowy)reszte dokupiłem na miejscu w sklepie RTV,kaucja zwrotna wynosiła 100zł+99zł aktywacja.Sprzęt miałem w sumie ponad 4 lata,zrezygnowałem z ich usługi, ponieważ miałem opłacony abonament z góry za cały rok + dodatkowo 13 miesiąc był gratis kilkakrotnie mimo opłaconego abonamentu miałem częste blokowanie dekodera dzwoniłem do obsługi klienta i zgłaszałem problem przerwy w dostawie usługi miałem nawet 2 tygodnie co ciekawe zapłacona usługa a jednak zakodowane było. Postanowiłem zrezygnować, napisałem pismo z 30dniowym wypowiedzeniem o rezygnacji z usługi, wysłałem listownie do Polsatu do Warszawy przyszła odpowiedź błyskawicznie, abym nie rezygnował i tak dalej,dzwonie telefonicznie do działu obsługi klienta i przedstawiam historie że chce definitywnie zrezygnować Pani swoje że nie że to itd. Zapakowałem dekoder w pudło wraz z dołączonym kolejnym pismem i wysłałem paczke za pośrednictwem poczty,dekoder z którego już nie korzystałem mimo jeszcze opłaconego abonamentu z kaucji zwrotnej pobrano mi jeszcze abonament za kolejny miesiąc, co ciekawe kaucja przyszła przekazem pocztowym po około 2 miesiącach jak wysłałem dekoder.NIGDY wiecej nie podpisze żadnej umowy na odległość, poza siedzibą danego operatora na miejscu później jest wiele komplikacji.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 24

            Odp.: Polsat Cyfrowy - opinie

            Wszystkim bardzo dziekuję .... ;)

            Oczywiście nie wiem co jeszcze zrobię ;) ... ale chyba za ryzukuję i wybiore CP.

            Dzięki...

            Gość_pytający
            Zgłoś
            Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
"Ilando" Grzegorz Drogosz
Branża: Komputery
Dodaj firmę