Mam bardzo złe doświadczenia z Cyfrowym Polsatem. Odradzam każdemu.
Spróbujcie coś załatwić zmienić w CP to zobaczycie jak fajnie
załatwiałem - bez zarzutu, tylko dodzwonić się jest ciężko:)
w dzień na każdą infolinię jest ciężko. spróbuj na polsat ok 23-24. żadnego problemu a infolinia jest całodobowa
9.31 ma racje miałem kilka lat do tyłu problem z Polsatem mianowicie byłem posiadaczem dekodera THOMSON (wypożyczenie oczywiście) zamówiłem dekoder telefonicznie przyjechał do mnie przedstawiciel Polsatu z którym podpisałem umowe na 12miesięcy, później mogłem zrezygnować z usługi z 30dniowym wypowiedzeniem na piśmie.Dekoder był bez zestawu (czasza,konwerter,przewód antenowy)reszte dokupiłem na miejscu w sklepie RTV,kaucja zwrotna wynosiła 100zł+99zł aktywacja.Sprzęt miałem w sumie ponad 4 lata,zrezygnowałem z ich usługi, ponieważ miałem opłacony abonament z góry za cały rok + dodatkowo 13 miesiąc był gratis kilkakrotnie mimo opłaconego abonamentu miałem częste blokowanie dekodera dzwoniłem do obsługi klienta i zgłaszałem problem przerwy w dostawie usługi miałem nawet 2 tygodnie co ciekawe zapłacona usługa a jednak zakodowane było. Postanowiłem zrezygnować, napisałem pismo z 30dniowym wypowiedzeniem o rezygnacji z usługi, wysłałem listownie do Polsatu do Warszawy przyszła odpowiedź błyskawicznie, abym nie rezygnował i tak dalej,dzwonie telefonicznie do działu obsługi klienta i przedstawiam historie że chce definitywnie zrezygnować Pani swoje że nie że to itd. Zapakowałem dekoder w pudło wraz z dołączonym kolejnym pismem i wysłałem paczke za pośrednictwem poczty,dekoder z którego już nie korzystałem mimo jeszcze opłaconego abonamentu z kaucji zwrotnej pobrano mi jeszcze abonament za kolejny miesiąc, co ciekawe kaucja przyszła przekazem pocztowym po około 2 miesiącach jak wysłałem dekoder.NIGDY wiecej nie podpisze żadnej umowy na odległość, poza siedzibą danego operatora na miejscu później jest wiele komplikacji.
Wszystkim bardzo dziekuję .... ;)
Oczywiście nie wiem co jeszcze zrobię ;) ... ale chyba za ryzukuję i wybiore CP.
Dzięki...