Witam,
Są tu klienci VECTRY ???
Każda osoba która ma usługi w VECTRZE niech spojrzy cz nie dostała pisma od nich... ponieważ ten właśnie operator od 1 sierpnia 2015r podwyższa swoim klientom rachunki na wszytskie usługi, wszyscy mamy możliwość zrezygnowania z ich usług i zmienić operatora !!!!
POLECAM OPERATORA:
NETIA S.A najniższe ceny na rynku a na ich łączach usługi nawet 6 miesięcy z 1 zł :):):)
mi przyszło pismo za internet płaciłem 44,90 a teraz mam płacić 80 raczej zrezygnuje z ich usług
Przecież tam jest napisane, że kwoty te dotyczą umów zawieranych po 1 sierpnia 2015.
umowę przedłużałem w lutym 2015 i płacę za internet 44,99-wczoraj dzwoniłem do Gdyni i zapewnili mnie że do końca umowy nic się nie zmieni
dopiero jak skończy się umowa mogą podwyższyć opłatę
po ile ma byc internet w wectrze obnizki sa a nie podwyzki
Tez słyszałam, że będą proponować przepisać się do innej firmy z niższym abonamentem, nie pamiętam nazwy tej firmy, ale czekam na wiadomość od nich
Strasznie słaba metoda próby przejęcia klientów z Vectry do Netii....
Vectra ma się bardzo dobrze i jej abonenci również :) :) :)
Korzystam z Vectry już ładnych parę lat. Tylko jedna poważna awaria w tym czasie. Netii podziękowałem po tym jak po złożeniu zamówienia na ich usługi przez 2 miesiące czekałem na instalację. Poszedłem do Vectry i instalację miałem następnego dnia.
Podwyżka opłaty za internet z 49.98 na 50 zł -ją taka mam wystarczy wsiąść telefon i zadzwonić do Vectry.
Prędkość internetu podniesiona z 30 do 50 MB .
Czyżby nowi konsultanci i punkty netii w mieście się przybyły?
Nie pisz kłamstw. Żaden operator nie ma prawa podnoszenia abonamentów od już zawartych umów...
No to Ty teraz piszesz kłamstwa. mam umowę terminową do jesieni przyszłego roku i co? Dostałem rachunek wyższy o 15 zł.
"Dla większości Abonentów wprowadzane przez Vectrę zmiany dokumentacji nie skutkują zmianą wysokości abonamentu. Natomiast w pozostałych przypadkach zmiany cen są spowodowane koniecznością ujednolicenia i korekty i cennika, w celu dostosowania do obecnych realiów rynkowych w branży telekomunikacyjnej..."
Zmiana ceny w twoim przypadku wynika z zaleceń UOKiK. Najprawdopodobniej posiadałeś usługę, której Vectra już nie prowadzi i została ona zamieniona na inną, właśnie w celu dostosowania do obecnych realiów rynkowych. Jeśli się z tymi zmianami nie zgadzasz, to masz prawo wypowiedzenia umowy bez ponoszenia żadnych kosztów. Dostałeś pewnie wcześniej aneks do umowy, którego nie przeczytałeś i nie wypowiedziałeś umowy. Pretensje możesz mieć jedynie do siebie. Ja ani żadna z osób, które znam i posiadają internet z Vectry nie dostała wyższego rachunku...
ja nie dostałam żadnej podwyżki ani listownie ani mailowo a ostatni rachunek przyszedł jak poprzednie bez zmian
Z taką prędkością jaka jest w netii to nawet to 1zł za dużo