A gdzie tu lekceważenie...?
Mówię grzecznie "Dzień dobry". Informuję klinta o promocji, pytam czy mu w czymś pomóc, przynoszę, doradzam, kasuję, pakuję i mówię " Dziękuję, zapraszam ponownie". Uważasz żę to lekceważenie.
Bardzo lubię swoją pracę i klientki.
Są jednak sytuacje w których mam kilka klientek jednocześnie i nie mogę od każdej wysłuchiwać zwierzeń z poprzedniego tygodnia albo historii choroby. Czy to lekceważenie? Nie sądze.
Byłam kiedyś na szkoleniu...
Poruszaliśmy tematy związane z obsługą klienta, jak zrobić żeby klient był zadowolony itd itd. podczas dyskusji padł tema "trudnego klienta" i nasz wykładowca mówi że on ma taką znajomą która ma świetny sposób na rozładowanie stresu z dnia codziennego. \wchodzi ona po ciężkim dniu pracu do pierwszego z brzegu sklepu wykłóca się z personelem, specjalnie rozbi bałagan i wychodzi już odstresowana... - bo sprzedawca przecież jej nie odpysknie....
do gościa z 13.58., tak dla informacji niestety pani kierowniczka nie może pofatygować się do banku bo nie może opuszczać miejsca pracy, a babska specjalnie przychodzą rozmieniać pieniądze przed targiem, to i same mogą się pofatygować i rozmienić w banku obok, korona im z głowy nie spadnie.
ale po jedzenie to moze latac i opuszczac miejsce pracy
chyba idac rozmieniajac pieniadze robi to dla dobra firmy wiec o czym tu mowa nie robi tego dla swojego widzi mi sie
Dla dobra firmu dobre sobie....
Dla dobra firmy to ja ciężko pracuję a nie ponoszę koszty finansowe. Jak firma ma ochronę od kasy to ta ochrona przynosi drobne zamówione dzień wcześniej w banku. Widać że nie wiesz o czym mówisz. Drobne w banku się ZAMAWIA a nie idzie do okienka i mówi :" Pani rozmieni 2000,-" i za te drobne bank pobiera prowizję. Czy ta prowizję też mam zapłacić z własnej kieszeni
sa sklepy do rozmieniania pieniedzy ha dobre sobie
Czytałem na Gazecie.pl że zdaniem forumowiczów z Ostrowca jeden z lokali nie jest"godny polecenia". Nie wiem czy to prawda czy nagonka na kogoś, jednak jeśli jacyś forumowicze mają przykre doświadczenia z obsługą, sprzedażą i ogólnie ujmując złą jakością usług to zachęcam do dodania wpisu na forum minus (kropka) iq24 (kropka) pl serwis jest darmowy i non profit, służy jedynie wymianie opinii. Dziękuję
Byłam dziś w pepco i pani kierownik mówiła do mnie na TY :-( coś podobnego to ma być kierownik ??? Ja też pracuję w handlu i wiem jak powinien być traktowany klient, a tym bardziej osoba na stanowisku kierowniczym, mówie o kierowniczce z Pepco z Zawadzkiego :-( bardzo bardzo nie przyjemna kobieta :-(
a gdzie w Ostrowcu mamy ulicę Zawadzkiego? :D