Cieszę się, że wreszcie ktoś publicznie odważył się wspomnieć o braku kompetencji Pana L. Sam również padłem ofiarą jego pomyłek i zachłanności, znam też wielu ludzi, którzy mają o nim podobne zdanie. Dziwię się, że tacy jak on prowadzą jakikolwiek biznes...
Myślę, że lepszym miejscem na takie skargi są jakieś wyższe szczeble firmy Play:)
a ja myślę że trzeba się każdą drogą ostrzegać przed takimi oszustami prawda ?może niejedna osoba podziękuje za taką informacje
Brawo,brawo że ktoś publicznie wytknął błędy sieci, a jak to jest kłamstwo to mogą pozwac do sądu.Osoba pokrzywdzona nie ma obowiązku przedstawiac się i publicznie trąbic. To siec powinna dbac o swoje interesy i się wytłumaczyc
Dziękuję,że ktoś napisał o tej sieci....mnie i moich znajomych wprowadził w błąd pan z kitką ,który pracuje w galerii. Arogant ,bezczelny.GRATULUJE TAKICH "FACHOWCÓW "
To prawda, arogancki jest, nawet powiedziałabym bezczelny.
Zadzwoń na infolinię i przedstaw sytuację a odpowiednio się z nim policzą
anonimowi bohaterzy oczerniajacy ludzi hahahaha
jeżeli chodzi o play na Galerii to nie mają prowizji od sprzedaży bo to jest prywatny salon PLAY a nie firmowy :P a z tego co wiem co kiedyś było to nie było żadnych premii :P każdy się może pomylić :P mam tel w Play od 4 lat i jeszcze nigdy nie miałem sytuacji aby konsultant/sprzedawca nie spełnił moich oczekiwań wobec firmy ;) umowy się czyta , a sprawy się zgłasza do praw konsumenta :) POKÓJ :*
Mnie nabrali w plusie, niedoczytałem drobiazgu i zamiast 20 zl przyszlo mi 100 do zaplaty
To widzę, że jest Nas wielu.
Witam,
Informuję, że dogadaliśmy się z panem Rafałem, wytłumaczono pomyłkę. Doszliśmy do porozumienia, wycofuję swe zarzuty.
Pozdrawiam!
Adminie, proszę o usunięcie wątku.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA :) ja pierdziele kolejny który najpierw pobruździ a potem prosi o zamknięcie wątku ale raczej nie zna tego forum :) ,ten wątek raczej nie zniknie ^^.
To co wyrabiają klienci przechodzi ludzkie pojęcie, arogancja , chamstwo, traktowanie obsługi jak służbę, reklamacje o bzdury, próby wymiany towaru po kilku chwilach od momentu zakupu, uzywanych rzeczy, myslicie ze my jestesmy tacy głupi a wam sie wszystko nalezy...o jacy wy jestescie zalosni w tych waszych ządaniach
O wyszło szydło z worka... A tak się uśmiechacie jak chcecie sprzedać