Nie lubię narzekać, ale niestety w tym przypadku trzeba. Też i po to, żeby przestrzec ludzi przed tym przedstawicielem - jak się okazało - mało kompetentnym. Jak wiadomo, opinie o kimś, również w Internecie, są pomocne dla innych i często brane pod uwagę. Ważne jednak, by były prawdziwe, obiektywne, jestem przeciwna pomówieniom. W tym przypadku to niestety jest prawdziwe. Pan przy podpisaniu umów z kilkoma osobami ode mnie z rodziny i znajomych nie dotrzymał tak naprawdę podstawowych warunków umowy. Przez pomyłkę w adresie, za którą on jest winny (wpisał zły adres), musimy płacić jeszcze przez obecny miesiąc rachunki u starego operatora, ale i w Play. Zanim bowiem tę pomyłkę poprawił, minął już kolejny miesiąc. Za to, że w tym samym czasie przeszło do Play aż 5 osób i Pan dostał premię w pracy (o czym również wspominał), otrzymaliśmy... stary, używany telefon. A gdzie prezenty/nagrody, które obiecał? (nie mówię oczywiście o prezentach na "piękne oczy", ale o to, że facet ma o 5 więcej klientów, dostał za to kasę, a sam nie zrobił nic, mimo że było to zagwarantowane, patrz: chociażby strona internetowa Play, na której wszystko jest opisane). Mało tego, gdy pojawiły się z naszej strony skargi i zażalenia, najzwyczajniej w świecie przestał odbierać telefon, a na listy żadające zwrotu pieniędzy na podwójne rachunki (u Orange i Play) nie odpowiedział. Z tego właśnie powodu opisuję tę sytuację tutaj. Wszystko to, co mówię, ma potwierdzenie na piśmie i na kontach internetowych Play.
Nie jest to tajemnicą, że wielu przedstawicieli Play oszukuje, ale takie zachowanie pokazuje całkowity brak kultury i szacunku dla klienta.
Szkoda, że takich przedstawicieli jak ten Pan mamy w Ostrowcu, myślę jednak, że ta sprawa jeszcze nie jest zakończona.
Szkoda również, że niektórzy ludzie nie rozumieją prostej rzeczy: dotrzymuj danego słowa! Takie proste, a tak trudne, prawda?
brawo!!! Chociaz nie mialem z tym czlowiekiem nic do czynienia, ale musze podbic temat, bo glownie po to powinno byc to forum (niestety wartosciowe i potrzebne, nam mieszkancom tematy nikna gdzies w morzu beznadziejnych postow) mam nadzieje, ze komus ten wlasnie temat pomoze sie przed nim ustrzec
Dobrze że ostrzegasz, ale skoro kogoś z imienia i nazwiska wymieniasz to sama też powinnaś się przedstawić. Inaczej jest to mało wiarygodne.
Podpisywać się imieniem i nazwiskiem lub chociażby zarejestrować. Anonimowe skargi są szkodliwe i niewiarygodne !!!
Skoro Pan wpisał przez pomyłkę zły adres, to w takim razie czemu Ty podpisałaś dokument z błędem? Jeśli nie przeczytałaś tego co podpisałaś to jest to Twoja wina, nie ma ludzi którzy nie popełniają błędów. Wszystkie zmiany przeważnie są wprowadzane od nowego okresu rozliczeniowego i dlatego płacisz podwójny rachunek.
LUDZIE CZYTAĆ UMOWY !!
Myślę ,że to nie do końca wina tego Pana. W Play do momentu podpisania umowy jest ok. Dopiero problemy się zaczynają jak jest reklamacja. Brak dostępu klienta do tej firmy swego czasu poraził mnie.Zgłaszasz i czekasz 1 mc. przychodzi odpowiedż ,że nie wiedzą o co Ci chodzi. W moim przypadku UIK interweniował i pomogło.Chociaż też nie do końca ,przyznali odszkodowanie ok.120 zł.po 2 latach a w końcu po zmęczeniu materiału dostałem 37,50 zł.Szkoda gadać.
a ten gostek to moze z tesco play?
Przy przedłużaniu umowy w T-mobile pierwszy rachunek też jest podwójny. Tzn. - ostatnia faktura i nowy abonament za pierwszy m-c z góry. 3 razy tak miałem.
Poprosimy o imię i nazwisko osoby, która tak z łatwością oskarża o nieuczciwość, a sama ukrywa się jako osoba pokrzywdzona ,.ale anonimowa.Trochę moralnej odwagi.Czyżby ktoś chciał wyeliminować z branży?
No tak, podejrzenia, podejrzenia, podejrzenia. Owszem, mogłam się zalogować, ale raczej nie jest mi to potrzebne, bo na forum rzadko kiedy coś piszę i raczej nie mam zamiaru pisać (chyba że w takich sprawach, jak ta). Mam nadzieję, że nie złamałam żadnego regulaminu. Podawanie nazwiska nie jest chyba jakieś konieczne dla tej sprawy, bo tu chodzi o osobę, o której piszę, a nie o mnie. Nie w tym rzecz, że się nagle boję podawać tego nazwiska, ale po prostu nie widzę sensu. Piszę w temacie, o co chodzi, ostrzegam, opisuję sytuację i już. Nie jestem z Play, nawet nie mieszkam w Ostrowcu. Ten pan zna moje dane i to wystarczy.
Ostrzegasz, ale wiesz anonimy to za komuny sie pisało... Skoro ostrzegasz przed konkretną osoba to też konkretnie napisz kim jesteś... Tak to mogłaś opisać sytuacje bez podawania nazwiska...
Jak ktoś napisał... Podpisałaś umowę ze złym adresem... Ty czy On? No właśnie... Kto jest więc winny? Ty czy on? No właśnie...
Trochę samokrytyki... Choć akurat Play słynie z pomyłek na niekorzyść klienta...
Lukasz ale macisz
To nie do końca tak. Swego czasu przechodziłam do innego operatora. Miałam miesiąc na wypowiedzenie i dostarczenie papierów (ja lub sieć do której przechodzę). Pan przez telefon (biuro poza terenem zamieszkania) powiedział, ze formalności załatwiają oni. Po dwóch miesiącach dostałam informacje, że moje wypowiedzenie nie zostało przyjęte z powodu braku jakiegoś podpisu i "ptaszka" w nieodpowiednim miejscu. Musiałam ponieść koszty kolejnego miesiąca u starego operatora. Jak miałam dochodzić swoich praw i wyciągnąć konsekwencje wobec człowieka, który telefonicznie załatwia sprawy i nie odbiera telefonów na temat zarzutów Reklamacja? Śmieszne.
Panie Ostrowski (pana załatwiał moją sprawę) pana nazwisko zapamiętam do końca życia. Gdybym znała pana niekompetencje to rezygnacje wysłałabym sama, z poprawnie wypełnionymi rubryczkami.
Cóż osobie która zaczęła ten temat gratuluję ...... ,zamiast bić się w pierś ,że dała d... w równym stopniu jak ten wskazany przedstawiciel robi z siebie pokrzywdzonego .
Mam pytanie czy nagrody nie dotyczyły przejścia do play z innej sieci o ile nie są to umowy firmowe bo od nich nie ma bonusów premiowych a przynajmniej w tej promocji która była wcześniej z PSX .Nie spotkałem się to tej pory z oszustwem w play a sporo znajomych się tam przeniosło po perypetiach w innych sieciach ,są 2 duże minusy w tej sieci ,brak przechodzenia minut
brak lepszej oferty gdy się wymawia umowę (tylko raz dali lepszą ) .
Jeżeli czujesz się oszukany zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumenta ,wywalczysz nie tylko sobie ale i innym na przyszłość rzetelniejsze zasady .
co do play napisze tak, brałem internet w PLAY pytałem czy zasięg będzie (okolice dębowej woli) pan powiedział że tak, i jeszcze mówil o tej reklamie w TV "Gdzie Wojewódzki nie dotarł, dotrze PLAY" no to umowa podpisana ładnie pięknie (tylko na początku z neta korzystałem w ostrowcu) później jak co do czego zasięgu nie ma nawet google strona nie weszla,. gg skype nic a nic. Pojechalem do play (w tesco) była pani, zapytałem a ona mówi że powienien powiedziec ten przedstawiciel gdzie jest, pani pokazala na komputerze że zasięgu nie ma tam w ogóle na neta, a na tel powinno być (tel też mam niestety z PLAY) a na tel zasięg 1kreska lub czasem tylko alarmowe, i weź tu zadzwoń jak SMS z opóźnieniem przychodzi! JEDNA WIELKA PORAŻKA SIEĆ PLAY jak dla mnie! (teraz mam vectre na ostrowcu i jest OK! :) )
Reklama dotyczyła telefonów jak dogadali się z orange i korzystają oprócz swojej sieci również z plusa i orange ale tylko jeżeli chodzi o telefony .
Nie wiem jak jest obecnie ale wcześniej wystarczyło skorzystać z próbnego zakupu na 7 dni i jak nie spełniał oczekiwań można było oddać .
Dębowe pole ,Kurzacze ,czy w stronę Sienna znajomi narzekają na każdą sieć raczej ,na Kurzaczach znajomy ma orange i by zadzwonić i mieć sygnał musi iść w odpowiednie miejsce w domu lub na dwór .Nie da się porównać zasięgu w Ostrowcu i Twoim Dębowym polu bo równie dobrze możesz napisać ,że Vectra jest do d... bo nie chodzi na Dębowym polu ^^ .
1. Dziwię się pani, która rozpoczęła temat - umowy się czyta, zwłaszcza podstawowe dane osobowe, adresy itp., bo reszta jest standardowa i drukowana z automatu. Skoro podpisała, to wg mnie nie ma prawa zrzucać CAŁEJ winy na sprzedawcę. Zwłaszcza, że z tego co pani pisze ta pomyłka wystąpiła w 5 (słownie PIĘCIU !!!) umowach. Czyli cała rodzina pani nie ma w zwyczaju sprawdzać co podpisuje. Brawo...
2. Co do netu z Play - ja się dogadałem, wypożyczyłem z punktu modem do bezprzewodówki, aby sprawdzić, czy będzie hulać. Nie byłem zadowolony z jakości połączenia i szybkości i umowy nie podpisałem. Jak się chce to się można dogadać.
3. Mam telefon w Play od kilku lat, byłem wcześniej w Orange i naprawdę nie narzekam. Jest lepiej. Niedługo kończy mi się umowa, zobaczymy co zaoferują.