Proszę o informacje,jak obecnie wychodzi się na prowadzeniu transportu.Czy inwestować w samochód mniejszy,czy Tira ?Może ktoś pomoże?
Tylko TAKSÓWKA. Złoty interes. 10 godz. pracy 2 kursy na łączną kwotę 13,50.
A tak na poważnie, to 1 słownie /jeden/ TIR sprawy ie załatwi. Gdybyś miał kilka, to owszem. Może przewóz osób busem?! Włochy, Wielka Brytania.
Chyba nikt nie powie Ci, zrób tak, czy tak, decyzja musi być Twoja i albo trafisz, albo popłyniesz. Moja Taksówka, to strata czasu!!!!!
Pozdrawiam.
P.S.
Mam wrażenie, że Ci nie pomogłem.
Rozumiem,że prawo jazdy C+ E, kurs na przewóz rzeczy i oczywiście doświadczenie w transporcie masz? Co z niezbędnym certyfikatem kompetencji zawodowych przewoźnika w transporcie krajowym/międzynarodowym???
Chcąc ruszyć za granicę tylko jedną ciężarówką musisz mieć na początek ok. 250 tys. Jeśli liczysz na leasing możesz mieć problem. banki nie chcą go udzielać nowym firmom, a jeśli już udzielają to przy bardzo dużej pierwszej wpłacie i najchętniej poręczeniu kogoś,kto transport prowadzi i w razie niepowodzenia przejmie leasing na siebie. O kredyt na transport też ciężko, najłatwiej go dostać przy zabezpieczeniu hipoteką na nieruchomości.
Jeśli masz znajomości i dostaniesz pracę to się opłaca,jeśli idziesz pod spedycje trzeba liczyć się z tym,że płacą po 45-60 dniach,a koszty są gigantyczne. No i oczywiście są spedycje,które nie płacą...Trzeba wiedzieć,którą spedycje wybrać. Generalnie spedycje nawiązują współpracę z przewoźnikami dysponującymi większą ilość pojazdów.
W obecnych perspektywach jeśli @Karol liczy na leasing a zaczyna od 0 to lepiej niech rozważy kredyt inwestycyjny bo na leasingu nie wyjdzie za dobrze ponieważ mrozi kasę, a tak w przypadku kredytu inwestycyjnego masz zwrot podatku za zakupione autko i możesz coś z tą kasą zrobić.
Ja osobiście siedzę w segmencie samochodów do 12T i powiem ci że przy obecnych cenach paliwa i 2 pracownikach jest nieciekawie. Rok temu było lepiej. Powyżej @k opisał ci realia branży.
no i tak ze 100tys drobnych na poczatek musisz miec w kieszeni minimum na biezace wydatki i naprawy bo firmy i spedycje nawet najlepsze spozniaja sie z zaplatami
http://trans-poland.pl/firmy-transportowe-oplacalnosc-a-metody-dzialania/ - ja polecam ten artykuł, masz trochę o opłacalności. no i lepiej chyba zapytać na forum transportowym, tu mało specjalistów
transport jest duzo bardziej opłacalny kiedy mamy zapewniony ladunek na drogę powrotna, ceny rosna kiedy tir musi wracac na pusto, MW Spedition ma mozliwosc na przyklaad czesciowych ladunkow z Niemiec do Polski, zazwyczaj maja 100% na Polska Niemcy, mozliwosci jest duzo firmy spedycyjne sa elatsyczne
I tym samym ogłaszam Gościa Piotrka laureatem konkursu złotej łopaty.
Młody kolego, tu na forum szukasz wskazówek do sukcesu firmy? A ktonapisze Ci prawdę jakimi metodami robi się kasę we współczesnym świecie? Jak ktoś zna przepis na kasę to robi sam a nie dzieli się z konkurencją to normalka. Ty sam masz ocenić czy z tego interesu kasa będzie czy będzie plajta.Sam musisz ocenić swe możliwości finansowe i finansowania przedsiębiorstwa aby dało zysk. Jeśli w najbliższym Ci kręgu nie masz kogoś ,kto wprowadzi Cię w te arkana to wprowadź się sam.Jak najprościej? siądż za kierownicą firmowego auta