idzie tam ktos ? jestem chlopakiem i chodze do 3 gim. duzo chodzi tam chlopakow na ten profil ? fajnie jest w tej szkole ?
technik zywienia i gospodarstwa domowego jak juz. jesli cie to interesuje to idz, jesli zywienie to nie twoja bajka to daruj sobie. szkola jak szkola ma wady i zalety, nie jest zle
Od przyszłego r.szkolnego-TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH!
A czym się to będzie różnić ?
idż jeśli zamierzasz iść dalej na studia w tym kierunku np.do Lublina, bez tego niestety teraz tym dyplomem technika możesz zastąpić sobie brzydko mówiąc papier toaletowy, wiem co mówię kończyłam, co mi to dało nic ,nikogo to nie wzrusza że jestem technikiem żywienia, smutne ale prawdziwe...
Jesli będziesz magistrem nadal niewiele osób się wzruszy. Takie czasy.
ja skonczylam technikum o tym profilu i specjalizacja dietetyka jestem bardzo zadowolona i bez problemu znalazlam prace w swoim zawodzie choc studiow nie mam wiec jesli cie to interesuje to naprawde warto
jesli masz zamiar po szkole wyjechac do pracy np do duzego miasta to kierunek jest dobry
Kucharz to bardzo dobry zawód, niestety ale nie tu w Ostrowcu!!! Jeśli chcesz być dobrym kucharzem wybieraj szkoły gastronomiczne w dużym mieście, takie które zapewniają praktyki w dobrych hotelach i lokalach, bo wiadomo, że w tym zawodzie liczy się praktyka pod okiem dobrego szefa który cię czegoś nauczy!!! Często dobrzy uczniowie dostają pracę tychże lokalach. A w Ostrowcu możesz się jedynie nauczyć robienia pizzy, grosa, i smażenia frytek... Tak że twoje lata nauki będą stracone, a ty zostaniesz bezrobotnym, no chyba że załatwisz sobie pracę w jakiejś pijalni piwa!!!
ja tam polecam :) świetni nauczyciele i świetna szkoła :) i na praktyki to możesz na wakacje wyjechać bo jest taka możliwość :)
Nie idz.
Pewnie, że sie opłaca , lepsze to niz ekonomia, marketing, i administracja , po których nie ma nic...
sama chce isc na ten profil i tez sie zastanawiam czy to będzie trafne ;)