Wiele przedmiotów mam z allegro i w 99% są ok. Dla mnie zawsze najbardziej miarodajnym źródłem wiedzy o sprzedawcy i towarze są komentarze kupujących. Jeden raz aukcja zakończyła się negatywem a przyczyną było moje zignorowanie prawdziwych negatywów, które sprzedający wcześniej dostał.
Sprawa oparła się o allegro, po interwencji zostały mi zwrócone pieniądze.
Komenta nie możesz cofnąć, ale możesz zgłosić to do allegro że sprzedający co innego opisuje a co innego sprzedaje. Tylko troszkę dziwi mnie, że wystawiłeś swój komentarz tak szybko. Czyżbyś nie zauważył że kupiłeś nieprofesjonalne łóżko?
A jak odnoszą się do kwestii reklamacji, którą w regulaminie mają pięknie opisaną?
Co do regulaminu to napisali, że rozpatrzą w terminie ustawowym do 14 dni, zwróciłem im uwagę, że:
X. REKLAMACJE. 4.Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie najpóźniej w terminie 7 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Użytkownika
To cytat z Państwa regulaminu, w związku z tym mam pytanie, czy jakaś ustawa o której Pani wspomina wyklucza ten zapis?? No i odpowiedzieli:
Staramy się rozpatrywać reklamacje w terminie krótszym niż ustawowy termin do 14 dni, dlatego jest taki zapis na stronie o mnie. Ustawa jest aktem górującym nad zapisem na stronie.
To są jacyś porąbani ludzie.Po siedmiu dniach zakończe ten spór jako nie rozstrzygnięty i zobaczymy co będzie jak się allegro tym zajmie, no i umówiłem się po Świętach z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta.