Poszukuję pani najlepiej emerytki/rencistki bez nałogów do pomocy przy 5 letnim dziecku. Czas pracy nie normowany - może być 2- 3 godz. dziennie a może się przytrafić cały dzień.Płatne w rozliczeniu tygodniowym 10 zl za godzinę.
Spełniam wszystkie kryteria: emerytka, bez nałogów, kocham dzieci, czas pracy mi odpowiada.Proszę podać namiary na kontakt.
a mówią ,że nie ma głupich pytań...
Bardzo chętnie pomogę pani przy dziecku.Jestem emerytowana nauczycielka i z przyjemnością zajmie sie dzieciaczkiem.
Dlaczego utarło się że to kobieta ma być opiekunką do dziecka chłopca? Od 10 lat pracuję tyle że w wolontariacie własnie jako wychowawca,animator ,opiekun dzieci,przede wszystkim prowadzę zajęcia z chłopcami wiek 7-16 lat i mam dobre referencje.
Tyle że was to nie obchodzi ,bo zatrudniacie tylko kobiety,bo taka jest zwyczaj. Chcę podkreślić że nie każda emerytka poradzi sobie z 5 latkiem,bo takie dziecko potrzebuje dużo ruchu,zabawy,dużo uwagi no i oczywiście kreatywności w spędzaniu wolnego czasu. Są oczywiście bardzo energiczne starsze panie ,ale mało prawdopodobne że akurat taka przyjdzie pracować za 10zł za godzinę,bo pewnie ma inne zajęcie
A z czego się utrzymujesz, że tak spytam? Jakoś lekko mnie dziwi, że zdrowy, silny(jak natura stworzyła)mężczyzna robi za subtelną guwernantkę i na dodatek za friko? No bez jaj........no właśnie.........
Emerytka nie oznacza osoby mniej sprawnej ruchowo. A ty majac dobre referencje przyjdziesz za 10zl?
Czy jest jakaś Opiekunka,co była by w stanie zająć się moim nie małym Fredem?
Ty do dzieci? Po Twoim wpisie z innego wątku, pełnym arogancji i egoizmu. Z daleka od dzieci z Twoim podejściem!
Jest w Ostrowcu aktualny rejestr pedofilów? Pytam z ciekawości.